Friday, April 4, 2008

Kadoorie Farm

上次去悟恫瀑布先記得有個嘉道理農場, 我幼稚園去過之後就無再去.  

http://www.kfbg.org.hk/   又係大埔搭64k入去.   入場費$10.





怕落雨我地個朝先confirm去.  估唔到今個清明假期無落雨, 個朝仲出太陽添.  我地下晝2:30先去到.  不過去到太陽伯伯己經走咗.  園內Shuttle Bus既票亦己經派晒.   行上去話要1.5hrs, 來回要3hrs.  賣票姐姐話我地唔夠時間.   條路都好斜, 所以無行上去.  只係下山區玩.  愛麗絲去過, 佢話上山區風景一般.





Shuttle Bus既時間表, 要早d去拿票.

http://www.kfbg.org.hk/content/77/16/2/200712_bus_stop_web.pdf

門口棵大樹, 好綠油油呀.




園內既花.  呢個幾特別, 係黃色個part仲會出白色花.










遍地都係呢d 花, 掉落地個d都仲好靚 o







園內動物.




去個陣啱啱食飯時間, 好睇d.   好大隻 o....





好鍾意呢幅學生作品.





又係綠油油既樹.






頭先去到主角既場唔係到.  我落山個陣先見到佢地, 即刻沖落山.    我幼稚園對嘉道理農場既印象就係有隻豬   佢個肚南己經掂到地.  不過佢唔係大肚, 佢係papa來架  不過佢個名叫仔仔.





我唔記得好似係澳洲品種.  仲有一家人添.





隻豬識聽呢位媽媽既廣東話.    仔仔識聽媽媽話行過來.  媽媽話隻豬見佢放假返來, 會好開心, 會滿場跑.




我最鍾意食既豬腳 o....




係souvenir shop 買咗呢包好食.  塊面生咗暗蒼Facial 姐姐叫咗我介口, 不過引唔住食.




Souvenir shop 有幾棵上次媽子係花展買既小花.  好彩只係買咗一小棵, 因為佢地無袋提供.  我買完先知.  真係唔like佢地既服務, 如果我買咗大棵或幾盤, 跟住要行街掂令呀  早d講 ma. 




嘉道理農場一般啦, 都唔會特別推薦各位去.

2 comments:

  1. photos look very nice... can cheat people to go despite your "average" comment on the farm. j

    ReplyDelete
  2. wow, the pig is really very piggy and big and well, quite ugly ne....heehee
    [版主回覆04/09/2008 19:57:00]yes, the pig is very big!!!!  仔仔既skin 係好龜裂

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"