Thursday, April 24, 2008

2. (Day 1) 盧山溫泉

過咗霧社有分叉路, 一邊去清境 (7.7km), 另一邊入盧山 (6km).   車路無街燈, 沿路都係黑漆漆.   可能係平日既關係, 都無其他車係路上.   只係見到山上有燈, 同遠處山谷下既燈.  估計山上面就係我地今晚要住既清境,  下面山谷就係盧山.  

沿住山路繞來繞去, GPS不停說:

前面一公里......前面2公里.......前面一公里......前面2公里.......

乜GPS係度點同點既距離, 唔係度路距mee

好嘈呀

大約7點到盧山, 估計一路下去我地無機會去浸溫泉, 見有時間, 就在這兒泡一泡. 

一入盧山, 2旁有好多商家 sell 住宿.   艾力話上次weekend來, 都無人理佢   入多少少就無車路, 要泊車行入去.  個停車場好細, 都唔知weekend d 人點泊到車. 




同北海道d溫泉區好相似, 又係係山谷, 有河流同橋.  我諗日頭來應該會幾靚.  原本艾力話要住盧山d溫泉酒店, 不過我都係想住清境民宿.   係到住就可以睇埋日頭既景色.   下次再來罷  

艾力仲話前年冬天一次住盧山,在民宿屋頂搭帳蓬,第一次享受晚上露天泡溫泉看星星,結果半夜下雨還打雷,帳蓬又漏水,當時很氣又怕被雷打到,但現在回想起來也好玩。   叫我地再住多一次, 想都別想.










我地問停車場既人介紹邊間溫泉好.  過咗橋一落樓梯  我地就係去咗呢間泡溫泉 - 3人台幣$1000.     間酒店幾新.

http://www.bihwa888.com/index.htm   有好多唔同房間樣式

有大池, 有好似深圳水療既Massage噴水玩意.    不過d 水都係涼.   我地只係係最細既熱池泡.   可惜當日比較大霧, 都係望唔到星星.  好事係宜家沖埋涼今晚大家唔駛爭厕所用





如果日頭來, 酒店後面仲有條行山路去.

呢到間7-11好似日本店, 飲品好多選擇, 我仲以為一路落去既7-11都差唔多, 無買.  原來大部份都無咁多choice 啊





艾力又同老板娘搭嘴, 試咗幾種茶.   老板娘既茶盤有台灣地圖,  背後有好多靚茶罐選擇.





個杯好似有2條魚係茶入面





原來罐入面仲有蓋, 唔錯唔錯





呢度有小食街







是日買咗既手信






行程:
1. (Day 1) Taiwan 霧社
2. (Day 1) 盧山溫泉
3. 清境香格里拉音樂城堡
4. (Day 2) 清境農場
5. (Day 2) 食泡麵
6. (Day 2) 合歡山
7. (Day 2) 神木
8. (Day 3) 白揚步道
9. (Day 3) 太魯閣國家公園
10. (Day 3) 布洛灣 / 花蓮
11. (Day 4) 花蓮
12. (Day 4) - 尾站基隆

No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"