Thursday, April 3, 2008

Simplylife Bakery Cafe Encore

我同Intercontinental buffet 無緣.   Book到台我就病.  去到就 book 唔到台. 

奇那要去去旺角或又一城買嘢, 令我記返起Simply Life.    

飽依然咁好食.



又encore龍蝦湯




今次選佢地好大碟既Salad. 



又encore我最愛既麥麵




食到好飽又唔捨得唔食甜品, 當然係打包返屋企啦!  又可以做埋細路既生日蛋糕.   所以選咗佢鍾意食既cheese cake.   諗咗一陣要white chocolate cheesecake, 定係 lemon cheese cake.   我當然唔放過我最鍾意既Chocolate cake 啦, 咁只好要 Lemon Cake.



結果細路食得最多既係Chocolate Cake o.....



個Lemon Cheesecake 放咗2日都係咁好味

No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"