Thursday, April 24, 2008

1. (Day 1) Taiwan 霧社

今次又有新旅伴.  諗咗好耐點樣用埋最後2日annual leave, 四月頭同艾力講開佢要返台灣, 佢又想旅行, 就叫佢車我去台灣中部玩    問咗幾位朋友, 估唔到大家都對台灣中部好有興趣.  可惜車位有限, 無法再加人啦

咁遲先決定去台灣, 港龍既特價機票一早full 晒.  Cathay又要成$2000, 只好放棄換Mileage, 搭長榮 - $1500 + tax.  今次係我第一次搭長榮.  又唔駛好似港龍要早機去, 晚機返.  我地都唔想玩得太累.  問咗係Cathay做既朋友, 佢都話長榮既機ok.  媽子最唔鍾意我去台灣, 台灣有地震, 又常有嚴重車禍或飛機出事

我地上網申請Visa, 再係香港機場拿.  不過都要等, 結果我地入到gate都要上機.  台灣機場依然無進步, 過關都仲係咁慢 ~ 我地今次對台幣係3.7x   我都有2年無去台灣.

艾力係台北機場接我地, 第一日就直接南下清境.  個大頭蝦仲唔見咗張停車票, 第一日就有penalty, 恐怕我地跟住落來要食McDonald

台灣既電信網絡.





艾力借咗佢媽子既車, 我都係第一次見台灣人咁迷信架.  都好彩有GPS, 唔係某人實走錯路







路上有個休息站, 個度居然係我地全程唯一有太陽餅買既地方~ 當然係無買到~~

機場去比我想像中快.  用咗約4個鐘去霧社.  有少部份新highway開咗, 以後去應該會仲快.   民宿果然好好招待, 不停來電教我地點行.  又提醒我地山上開始起霧.   問佢介紹霧社餐廳 - 登山飯店.  6pm 己經抵達, 只好提早食飯. 

霧社果然名符其實.





見間餐廳咁 ' up dup', 問有乜好食, 佢地只係話魚呀, 蝦呀, 呢個就係答案???  艾力仲諗住食少少嘢, 去到盧山再搵小食食.









自己係 Fridge 拿出.




估唔到樣樣都好好食啊, 包括炒竹荀都好好味, 好新鮮




飯係日本米, 艾力話佢會係台灣帶2包米返大陸




特產高麗菜




呢個係最好味, 好脆啊  來台灣之前好熱氣, 暗蒼粒又多, 為咗來台灣食嘢, 又要就媽子既身子, 介口食得好清, 今次引唔到口啦.




炒山豬肉, 都好好味.  所以真係凡事都唔可以睇外表





行程:
1. (Day 1) Taiwan 霧社
2. (Day 1) 盧山溫泉
3. 清境香格里拉音樂城堡
4. (Day 2) 清境農場
5. (Day 2) 食泡麵
6. (Day 2) 合歡山
7. (Day 2) 神木
8. (Day 3) 白揚步道
9. (Day 3) 太魯閣國家公園
10. (Day 3) 布洛灣 / 花蓮
11. (Day 4) 花蓮
12. (Day 4) - 尾站基隆

4 comments:

  1. 多謝到訪。
    你到的地方真多,我少出去,就可以看你的的介紹當旅遊了。
    [版主回覆05/04/2008 10:00:00]其實香港都有好多地方可以去.   出去行下人都精神d

    ReplyDelete
  2. 在台灣在吃的方面,我覺得up dup既食店,食物也是超正的。不可以貌取店啊!
    [版主回覆06/14/2008 21:10:00]真係估唔到   睇咗你個blog, 我既心又飛咗去台灣

    ReplyDelete
  3. 我個人會在9月飛去台灣,我比你好得多啦!
    [版主回覆06/15/2008 13:30:00]好羨幕啊!  期待你下一輯既遊記~

    ReplyDelete
  4. 鍾意食太陽餅就唔好錯過 第一間 的 太陽堂的太陽餅 la--台中自由路23號
    這位版主是建築史的學者,業餘藝術愛好者,這是他的研究結果喔!   著名懷舊餐廳 --台灣 台中香蕉新樂園也不容錯過喔! 阮經天都話手信始祖台中喔!

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"