Friday, April 25, 2008

7. (Day 2) 神木

下一站....不過呢度係台灣, 唔係日本






呢個山頭真係無價之寶~





是日手信





呢間店種咗好多呢d 花, 有人叫馬蹄蘭, 有人叫海芋




太魯閣地形開始出現啦





快天黑了, 唔知鬥士今晚瞓邊, 沿路都無乜屋.   唔通真係睡袋瞓路邊?    途中我見到有動物走動, 不過睇唔到係乜.   艾力把車停在一邊, 一看居然係一班靈猴.     鬥士如果真係瞓路邊, 仲有一班靈猴相伴啊





我地又再次繞來繞去, 呢d通道都有台灣既小燕子定居. 





走咗好耐, 居然有間小學係度, 離市區仲好遠呀. 間校舍好 modern, 應該投資咗好多$$$.





聽講呢度教程好特別, 教小朋友獨立.   校舍外既地上有好多小朋友既傑作







今晚來到天祥就無嘢好食.  老板都好早收舖,   係過貓菜比較特別.





食完飯後面居然有人叫我地, 原來鬥士到咗啦.   我地今日3度巧遇呢!   佢好快啊!!!唔通係彎彎曲曲既山路上單車比私家車更容易開???

鬥士既網誌, 仲有我地既合照  佢居然連警局都瞓過, 果然係最安全既地方

http://tw.myblog.yahoo.com/jw!zPB5_HuVAhLCpeZE5G.9fhmc/article?mid=841&prev=842&next=787

from 8 day planner:
今天真的很巧,當我要通過碧綠隧道的時候遇到他們在看風景、拍照,就簡單說明一下我的環島計畫,告別過後到了碧綠神木又碰到他們,他們還說這麼快,跟他們差沒多久,當我衝進餐點完餐之後赫然發現又碰到面,還很熱情的邀我同坐一桌一塊吃飯,才說人與人相處靠緣分,一天之內就碰到三次,這樣是緣分+緣分+緣分=超級有緣,還請了我晚上這一頓,感謝有你們的鼓勵,來一張大合照,笑一個~

原來係私家車觀景同單車觀景個feel係有唔同架!!!

今晚住天祥晶華飯店, 都好大間酒店, 不過唔知點解呢度感覺似大陸酒店多過似台灣.   都係民宿d service 好好多.   間房好大,   我地房個邊對景, 另一邊對表演場.    有室內室外泳池.

夜晚8:30pm仲有一場民族表演, ok la... 唔知佢地冬天係咪都係着咁少來舞蹈表演.

呢邊多外國遊客, 酒店有好多短線旅遊團.  原來大旅遊車唔可以開去清境, 唔怪得無旅行團去啦.





地區方言





早餐同民宿差好遠啊!





酒店附近景色. 





行程:
1. (Day 1) Taiwan 霧社
2. (Day 1) 盧山溫泉
3. 清境香格里拉音樂城堡
4. (Day 2) 清境農場
5. (Day 2) 食泡麵
6. (Day 2) 合歡山
7. (Day 2) 神木
8. (Day 3) 白揚步道
9. (Day 3) 太魯閣國家公園
10. (Day 3) 布洛灣 / 花蓮
11. (Day 4) 花蓮
12. (Day 4) - 尾站基隆

No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"