Saturday, September 28, 2019

13. 稻城阿丁 Day 10 - 臥龍熊貓基地


因為怕有雨雪有交通管制
今朝要5:45am 起身😨
今早起身好凍,大約零度





導遊見仲有多時間比我地去觀景台影相




車路邊好多菜😲


臥龍熊貓基地
導遊話成都熊貓基地好過臥龍
但旅行團多數去臥龍



有團友抱到唔捨得放手🤣🤣



靚女好識揀😍😍


又坐環保車




導遊話能見到几隻就回本啦












呢隻身形巨大
怕樹唔夠力支撐佢既身型
用膠片包住樹
佢就係咁咬爛膠片

8 comments:

  1. 今日最正就係可以去熊貓基地,熊貓超可愛,尤其今日嗰隻百厭星大隻熊貓。

    ReplyDelete
  2. 臥龍熊貓基地>>這是否可說是圈養熊貓和繁殖基地??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我聽過熊貓評為瀕危物種, 有以下原因
      1.生育率低
      2.由於地質、氣候變遷和人類活動影響熊貓的棲息地
      3.熊貓媽媽不會照顧孩子,很多野外的熊貓生下寶寶後,因不善於照顧寶寶,很多熊貓寶寶沒長大就死去了。 所以工作人員在熊貓出生後, 都要抱離母親
      上網看了些資料,2016年,全世界野生大貓熊現存大約有2060頭,大熊貓等級從「瀕危級」降為「易危級」
      2006年中國已嘗試向野外放生熊貓, 但難度相當大
      另一方面亦令我思考其他問題
      1. 我地幫貓狗絕育, 是否奪去佢地既自由
      2. 宜家猴子和野豬出沒, 是否能圈養佢地. 令居民和動物都能相安無事.

      Delete
    2. THANKS 小月解釋!!
      猴子和野豬出沒.....兩樣動物都相遇過! 只能說>>>驚嚇度爆燈~~
      N年前同大少(小時候)去金山郊野公園/城門水塘, 幾隻猴子追住搶我們袋食物...嚇C人!!
      幾年前去南丫島行山, 突然走隻野豬出來, ...嚇到我"E生女" 大叫.....

      Delete
    3. 我都唔知南丫島都有野豬, 看來野豬會游水
      我國內朋友試過比猴子跳上後背, 咬佢後頸
      我第一次係郊野公園見到幾隻野豬, 我地2邊你眼望我眼, 係野豬先走
      我細佬係城門水塘食雪糕比猴子圍, 最後把雪糕掉在地上脫身.
      野豬面部猙獰, 見到都怕
      熊貓可人見人愛, 借助先天的優勢令佢地可以吃喝玩樂, 好羨慕!

      Delete
  3. 看來生猛活躍過海洋公園果啲^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都以为咁熱會見唔到,台北動物園都好正,會吊起食物等熊貓走動。係香港個幾隻好懶

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"