Thursday, September 19, 2019

1. 稻城阿丁 Day 1 飛往四川成都


香港➡️成都 🚌➡️雅安雨城

去唔成歐洲,轉咗跟團返大陸
出走的日子反而香港風和日麗



细佬话要去機場食早餐
點解要係機場食麥記😨


望到 Disney 樂園



香港飛往全國第四大城市成都



抵達後直接開車前往雅安2個小時車程
豪華巴士2+1既座位好闊落


我地坐Exit 位更闊
但踩唔到腳踏




巴士上有USB 充電
充電比酒店仲快,
每日返酒店唔駛充電, 好方便
但 iPhone 頭勁熱



宿倍特星月賓館




这是茶馬古道的起點


酒店位於山上
有時間可以健行
但名乎其實雨城區, 長年都落雨


酒店就在張家山公園旁


酒店後面有西康博物館


原為美國人建的雅安私立明德中學
因為長年下雨, 要脫鞋進入古屋
很配服當年交通溝通不便, 
都有外國人願意前往落後的中國.
不是為了享樂
而是傳教, 及提供教育和協助

中國遊客講得出劉文輝
我係第一次聽
在關門前看了我不認識的歷史



走回酒店, 廚師們在忙于晚餐


笋好新鮮


因為要進入高山區,
最好唔好飲酒,
但有人令咗酒出來, 就一晚咁多.




魚整得好靚




6 comments:

  1. 係咪暑假去?天氣熱唔熱呢?
    很喜歡這種寬敞旅遊車,車得舒服呢
    稻城亞丁聽聞風景好靚,好多攝影團會去,等睇你的靚相^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 上星期去完. 天氣麻麻, 今次d相唔多靚.
      今次車程長, 呢架旅遊車好適合.

      Delete
  2. [點解要係機場食麥記😨]
    係啦!點解呢?

    [巴士上有USB 充電]
    我剛坐德航來回香港和德國既A380航機上都無USB插座設備呀!

    [因為要進入高山區,最好唔好飲酒]
    我最聽話實唔飲。


    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"