Tuesday, September 24, 2019

7. 稻城亞丁 Day 6 五色海 / 牛奶海行山


第二日入景區
今日天色麻麻


早上的遊客比昨天下午多




旅行團每人提供一支行山拐杖
大部份既香港團都唔會行山
所以我先會選呢團
有一日時間去行牛奶海和五色海


前往牛奶海和五色海
來回大約5-6小時
大部份團友都行山
有幾位唔行山既老團友, 就在山下遊覽, 
佢地會 3pm 先回酒店,
行山既團友就 5pm 回程


今日搭環保車去景區內另一邊既 洛絨牛場 (海拔約4180米)
環保車搭到尾站沖古草甸開始行山
天氣唔好, 中途站不看也罷


 洛絨牛場 是村民放牧的高山牧場
前面小屋有租馬服務,
要排隊等馬到
大約 RMB300
導遊話驚大家坐唔隱跌下馬
唔建議乘坐


前面一段路很平坦


可惜天色不佳







團友回程看到山上好多鹿





靚女好勁, 
唔洗用拐杖,
仲要令住好重既袋, 同擔住雨傘行山



上山后開始下雪 + 橫風橫雨
我亦到了走幾步停一會
不想再拖慢團友
雖然導遊再三叮囑不能一人行動
但見咁多人,下山既路不算太難行,想獨自回程
見有一張bench, 我也不管橫風橫雨
先打開飯盒取暖
冒雨雪吃飯

旅行社每人比了一個會發熱的飯盒
要等10幾分鐘才會熱
我等不了菜仍冷冰冰開始起筷
根本吃不下,只扒了一些飯
然後掉了


一定要加水, 才會發熱, 要差不多10分鐘整熱盒飯
我掉了飯盒后才想起可以留下做暖包
因為飯盒太重,又無地方遮掩食,細佬掉了佢個盒飯
有團友好聰明,上山前已退回比導遊
建議旅行社應該提供輕便既香蕉.....等
我回去時問導遊要了團友退回個盒內既暖包,
但打開了都不會發熱
回到酒店試下加水,係 work 既.
即同我地平時用既暖包唔同化學原理


仲有牛奶, 水果和朱古力
但獨自下山時,忘了放在細佬袋內無得食😅



見到有人帶國旗
遊客紛紛借來影相



該遊客要走了,叫大家拿回來



團友猶疑係咪要倍我下山,
剛好其他團友都來了
橫風橫雨下堅定佢地繼續行的決心


下面係細佬既相:
牛奶海


有一段路要澗水行
唔行可以行另一條路
















我先行回到洛絨牛場
希望趕上唔行山既團友3pm 集合
早點返酒店休息
落山都好快
但落到平路反而好似行極都未到, 
行上山時唔覺咁耐
既然趕唔上後段就慢慢行


稻城亞丁辛苦嗎?
團友大致只有少許高山症
如果平日有行開山,
都可以上到五色海和牛奶海
係我地今日天氣極惡劣
我近年又無乜行山
欠缺鍛鍊






















遠遠見到狗狗跑來,
好快跑到呢邊







天氣不佳都有倒影



回程坐到環保車既車頭,
玩下自拍先.


原來司機既同伴影到我
今日有40部新車到步


同靚仔司機影返張


司機 send 咗靚相比我睇
來稻城亞丁的路實在太遠,
來一次夠了, 只能留念





行返去揾導遊
再行埋琴日影到好靚既地方

















導遊話第一批走咗既團友有人遲到
有人好不滿
亦有團友離開座位後, 座位比另一位導遊放東西
返去坐時掉走導遊的東西, 引起罵戰
誰是誰非, 真係難辨

我終於等到第2批團友回來了
比導遊講既集合時間遲了些少
雖然橫風橫雨, 團友都完成了行程
果然係有能力先會跟呢個行山團.

巴士返酒店





今日 8pm 酒店 late dinner - 珍菌火锅 
味道一般



1)鲜羊肚菌4个+牛肉丸子2个+鱼丸2个+鲜牦牛肉1份+五花肉1份+肥牛1份
2)素菜拼盘1份+水果拼盘1份
3)菌类拼盘1份





自助菜式
顧客不多
後期 d 菜無再添加




11 comments:

  1. 睇唔係幾明,即係你行左一段路之後就一個人走回頭路落山?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 🤣🤣琴日匆匆交貨,再寫過
      旅行團先分有一批行山和一批唔行山既團友,分二批回酒店
      我卻係行咗一段路放棄自己回頭

      Delete
  2. 見到咁多遊客真係乜心情都無⋯⋯
    一大團人乜人都有真係又幾煩,所以有朋友叫我做旅遊業,我唔想就係因為怕唔想做嗰行嫌嗰行

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我係 oct 1 前返到香港,以為秋天多人,但係景點比我想像人少。
      做邊行都會有好同唔好,可能遇到貴人呢。 當然跟團同自由行無得比

      Delete
  3. 個飯盒的發熱包是要加水先會熱,同係萬寧買的唔同。不過個飯盒睇落都唔想食。我之前都試過跟團都中過招,所以先鍾意自由行

    ReplyDelete
    Replies
    1. 飯盒我上咗山先打開來睇 ^^
      今次怕高山症, 自由行山區又難去, 跟團好d

      Delete
  4. 像世外桃園,風景很壯麗,值得花點腳骨力,幸好有行山杖

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好想睇佢最靚既面貌係點, 到底d 相又幾多 photoshop ^^

      Delete
  5. 其實去到依個位置已很難,再去遠景點真的量力而為,
    你決定很正確,我都只行至這裡,因前一晚在這裡山下住宿,
    肚呵了成晚,應該係高山反應,你地都好叻了....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我呢幾年少行山, 缺乏鍛鍊係主因
      高山反應我都有少少肚呵

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"