Saturday, September 21, 2019

3. 稻城亞丁 Day 3 - 木格措


海螺溝🚌➡️木格措🚌➡️康定

早餐有當地特色





開了雅康高速,又省了好多時間








團费每人包一盒10支裝紅景天
一支氧氣 (最終無用)
和一支行山拐杖
導遊話紅景天最好空肚服
每次可以飲2支
飲完唔好即刻飲水

氧氣會上癮,
作用亦不大
無乜事唔建議用



四川河多
建築物都建在山河邊
好像很危險










Lunch @ 鹽都食府


四川水果豐盛
導遊経常會買水果比我地食
經常吃到剑峰脆红李


餐廳外面都幾靚






團友加工后既相片靚好多










團友開窗影完再加工又好得👍👍👍


沿路好多牦牛


好多地方在修路
貌似趕不上十一長假
相信几年後當地會很大變化



到了康定情歌木格措景點
海拔约2600-3780米)






導遊不再用傳統咪
香港機場時每人派發一個Receiver,避免過關被查
大約20米內可聽到
方便導遊召集
自己要负责充电



上到山竟然提早落雪了



環保巴士先去第四站野人海
又名木格措和大海子
是川西北最大的高山湖泊之一












游船河



來到一個好似南美的高山地




我們的年輕導遊小李









對面山被燒過






又想影又怕藏民唔比影
快快影了



山上竞然有沙灘






游冰水嗎???





前方也是茶馬古道的一段





乘搭環保巴士去第 3 站
呢度多紅石














巴士較疏
有一團友迷路了
我自告奮勇陪領隊行落山找尋失蹤的團友
其他團友先上巴士去下一站
導遊根據路標話行落去要45分鐘
結果我哋地只行了20分鐘🤣🤣








行得几舒服,無山顶咁凍










药池沸泉浸腳,問導遊仲有10分鐘時間,
匆匆下水泡腳, 水好熱



另一邊仲有好大既溫泉魚池
魚都幾大條
可惜趕時間




好肚餓,細佬比埋佢粒溫泉雞蛋我食
(無影, 網上照片)


















溫泉豆花蛋(Photo/smdfwan)

再坐環保巴士去第一站七色海


陰天現場睇無咁清
反而影出倒影













又買水果


到了康城,個 town 幾靚
可惜車窗唔清影唔到
Dinner @ 康巴岷山太陽部落大酒店
D 器皿好靚




導遊话要快沖完涼避免高山症
(海拔2600米)
我快快沖完涼心跳有點加速
 好彩第二日無事






6 comments:

  1. [四川河多建築物都建在山河邊,好像很危險。]
    台灣都係咁

    [香港機場時每人派發一個Receiver]
    呢個好,唔會嘈到其他人。

    [有一團友迷路了]
    咁都會迷路?最後係搵到佢還是佢自己搵到你地?

    天氣都唔係你講既咁差喎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 台灣好似無咁多建築物, 感覺好似安心d,
      而四川見到既水流急, 水位又好似好接近建築物, 所以感到危險
      Receiver - 我都覺得好, 唔會嘈到人, 導遊又方便
      方向感既問題, 其實好近. 聽完領隊和佢既電話對話, 見領隊都catch 唔到, 咪陪佢一齊去. 好快搵到團友. 怕後面無巴士, 我地決定行落去
      差呀, d 相我調光咗, 相信出太陽會靚好多, 或者有機會比得上你d 歐洲靚相 ^^

      Delete
  2. 加工後第一張好假😬
    Receiver?未見過呢D嘢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你指藏茶是假的?
      我都係第一次見。 Receiver 類似walKie talkie, 差別係聽者無得發聲,距離亦無 walkie talkie 遠。 亦都有多個channel 選擇。

      Delete
  3. 紅景天原來是空肚飲,又學到嘢

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"