Friday, September 27, 2019

12. 稻城阿丁 Day 9 四姑娘山


我最愛的地圖, 點可以唔影


臨上車前出來影返張相
琴晚無出來跳廣場舞
係咪錯過了




國慶假前處處紅旗,喜喜洋洋
卻有同為中國人的香港人對紅旗排斥








看見破橋,實在想像不出前人如何生活在山區


沿住河邊好多蘋果樹



因為修路
今朝塞車塞咗好耐,延誤了2小時
公廁后有小菓園
導遊話要去買水果


但要爬樹摘蘋果
大家一窩蜂去睇
司機都好興奮去爬樹摘蘋果




咁多蘋果點食得晒
司機話自己都要一袋




仲有瓜


好好味😋😋😋




老爺爺看破層世事罷


到處都有修路


買蘋果都係不及摘蘋果開心



以為旅行團唔會sell 野
導遊的師姐當年汶村地震救人后半身不遂
經朋友勸喻后打消了自殺的念頭
自力更生
似 Prada 的物料,不算便宜,袋很輕便
熊貓公仔很搶手


森林公安


柳暗花名又一村


咁好陽光自由行的话我一定先去睇景
但旅行團在今晚住既酒店餐廳,
先享受一顿很美味的火锅后
变天了😓


好好味的皮蛋😍😍😍
幾乎比我食晒



煎堆都好好味
團友想加料都沒了



后面坐了一桌外國人
為什麼外國人可以比自己中國人, 更喜歡自己的國家


四姑娘山有二條溝
我地去雙橋溝



導遊小李和新交的團友們





先去尾站





















上返車去下一站

















誰來了,快D讓路!







有小朋友上車








小朋友四圍走
如果係香港,已比人投訴罷


宿悅山度假酒店
Dinner @ 酒店


紅棗糕好好味


羊架好味


房間在山上很冷

3 comments:

  1. 今年國慶日看閱兵時,我攞返在2004年在青島旅遊時買既膠質小國旗,下次返大陸旅遊要買番枝布質國旗先。

    條溝既水流都幾急下噃。

    咁啱又比你地遇上牛群。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 參加七一昂船州軍營有得送國旗,可能係膠質的
      可taobao 或者深圳書城有得買
      係呀,個幾日都有落雨

      Delete
    2. [參加七一昂船州軍營有得送國旗]
      從未有機會去過,希望有機會去。

      [可taobao 或者深圳書城有得買]
      收到。

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"