Wednesday, September 25, 2019

8. 稻城亞丁 Day 7 - 再來翻山越嶺, 如進仙境


又來到漫長離開稻城亞丁的路上
稻城亞丁就在成都和雲南的中間
我仲未去過雲南
等機會去





昨天橫風橫雨
今日山上多了一層雪
今日好似好好天
團友話今日行山結冰的話
可能仲難行











除了牛牛外, 
有時都會見到d 苦行教徒


窗外既風景越來越靚









牛牛一早已出門




回到之前經過未停既大山
波瓦山:海拔4513 米
人地係過了稻城縣穿過花海無邊,牛羊成群的色拉草原,就到了波瓦山腳。
春天,滿山競相綻放的杜鵑,
秋天火紅的楓葉,把波瓦山妝扮得分外妖嬈
我地係走過風雨, 白茫茫中來到
波瓦山藏語意為「英雄、勇敢的山」









地面都係冰, 我都唔敢行過去觀景台














大家都好開心地拋雪球


狐狸?  定係狗?







導遊開始推銷




來既時候係一片灰色
終於見返一d色彩








終於明白點解攝影雜誌影得咁靚

























又來到一個花海











草原




另一座兔兒山:海拔4696米



來既時候大霧乜都睇唔到
我以為兔兒山係2隻耳仔山峰
原來如此細
兔子耳朵就長在寸草不生的山峰之上
周圍是陡峭的冰蝕峰林地貌





好好味的耗牛串
過後再找不到



可愛的藏民小妹妹






又來花海一片



四川省甘孜州理塘縣濯桑鄉漢戈村,


旁邊既建築物好有特色







6 comments:

  1. [地面都係冰, 我都唔敢行過去觀景台]
    我都係唔敢。

    狐狸? 定係狗?
    梗係狗啦,仲係大狗添。

    [終於明白點解攝影雜誌影得咁靚]
    你都影得好靚


    ReplyDelete
    Replies
    1. 個view 就好似仙景咁靚! 遇啱天氣的話.....

      Delete
  2. 雪景好壯麗
    牦牛肉好像有點韌

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"