Wednesday, September 25, 2019

9. 稻城亞丁 Day 7 - 最高的縣城 - 理塘 / 雅江


巴士在附近入油
上次黃昏來看尊聖白塔林夜景
導遊讓我們白天再看一次










對面就是之前住過的稻城酒店



唔知係咪季節不對, 導遊話桑堆小鎮無乜野睇
後來見其他團來睇紅草灘




門口有條大虫草!



理塘縣曾是世界上海拔最高的縣城, 
平均高度海拔4133米
西藏的雙湖是如今世界最高的縣。









海拔4200公尺, 對住靚景










九曲十八灣




來到雅江
地方名雅安, 雅江 ...... 好相似, 
真的會mixed up.


local 算比較好的酒店
酒店有靚view
廁所和企缸分開,但要出來換衫





酒店 dinner




Dinner 後出來行下
廣場舞最熱鬧
雅江好多藏人


教舞的是男士







指示夠清楚




6 comments:

  1. [上次黃昏來看尊聖白塔林夜景,導遊讓我們白天再看一次]
    白天和晚上各有各的味道。

    [海拔4200公尺, 對住靚景]
    超正

    [九曲十八灣]
    我like

    [廣場舞最熱鬧]
    你有跟無跳?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 靚團友叫埋一齊跳, 好玩, 不過我地上鏡既部份比我cut 咗啦 ^^

      Delete
  2. 雅安變得五光色好現代化,我十多年前來過,大廈只得幾層樓高,落後但純樸﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 相信變化好大, 特別呢幾年好多建設

      Delete
  3. 蟲草大酒店門口條大蟲草好搶眼^^
    高海拔地區,與藍天白雲特別接近!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 見到傻眼, 咁都得
      藍天白雲既時候特別靚. 可惜太短暫了

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"