Friday, September 20, 2019

2. 稻城亞丁 Day 2 - 海螺溝


雅安🚌➡️磨西古鎮🚌➡️海螺溝
(海拔約1600-3600米)

早晨!



8am 出發,三小時車程往磨西古城
天氣麻麻












領隊 (綽號龜龜 )好叻唱歌
每人送了個人CD
佢喜愛編劇,領隊只是part time
願意花時間完成自己的夢想
例如愛編獨腳戲,
電台劇有“廟街求生日記
車上同我地玩睇掌紋,
一位與眾不同的領隊



雅安。磨西古鎮
1935年,红军長征路過此地,
毛泽东主席下榻于天主教堂内,
召開了著名的磨西會議。
随后,红军搶奪泸定橋,
毛主席跟随红军主力渡過了泸定桥。












教堂後有一商店街
平時來稻城阿丁的遊客不多,
只靠幾個大假期,
真不知商店如何營運







Lunch @ 長征國際酒店



當地特色穀物 - 青稞


海螺溝 是亞洲最東低海拔冰川






















今晚會住溫泉酒店


先坐公共環保車, 有幾個站
我地直接去四号營地
中間的冰川都消失了.







唔夠溫暖衣物, 園內有租借





無諗到咁涷
唔记得帶上次 Decathlon  買的 scarf 和暖包





影唔到景,影佈景板呃下人🤣🤣


大冰瀑布是中國最高大冰瀑布,睇唔到😅



琴日搭飛機無行程
今日大霧睇唔到景點😅



四面佛





四面觀音



紅石灘 - 紅色看到的不多, 好似係要有陽光先睇到


宿貢嘠神湯溫泉酒店(海拔約 1900米),就在景區裡面第一個站



酒店溫泉係好大
但溫泉游泳池無帶泳帽
望了一陣都係返房休息






有公司開 Party 
團餐沒有的燒牛羊






Dinner


好特別的器皿
薯條加燒烤粉又好好味


核桃花, 原來係長長的






5 comments:

  1. [無諗到咁涷唔记得帶上次 Decathlon 買的 scarf 和暖包]
    我在奧地利就無諗過咁熱,完全無帶夏天衫,仲買左兩件短袖T裇添。

    ReplyDelete
  2. 如果唔係跟團就留到好天為止!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 自遊行我都未必做到,Plan 好行程的話最多比多一日,未必能放棄后面行程等多幾日

      Delete
  3. 領隊原來是歌手,不錯呢^^

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"