Monday, September 30, 2019

K11 Musea


Aug 31, 2019

朋友哎悶,話點都要出下街
過來飲杯野
朋友講起尖沙咀開了新商場K11 Musea 
我話今日港島區遊行,
不如過海啦
去到估唔到無自由行都人山人海
大家都來熱鬧下

先去食tea
朋友係  Dialogue by SP 搵到位
話好味


茶好香,好味


我已食飽, 過來飲杯野
呢支好味,但好貴



我的靚靚蛋糕






K11 裝潢唔錯.



好多精品店
有幾多人會買.











可惜雷暴, 頂層花園無開


Big Steps - 可以坐好多人


成個商場好似迷宮咁
我地係某一商店窗口望出, 
先見到近海濱個邊仲有另一邊商店未去.
差 d miss 咗
有間好長龍既亞洲最大旗艦店 MoMA Design Store 無入去
呢邊 d 人可能唔識來
咁靚既 Camelli 餐廳無乜人
早知唔駛同人迫



最後一站好靚 
好彩6pm 前離開
媽咪已經糟住 call 話唔安全快d 返屋企
走之後攪到尖沙咀
5pm 個陣灣仔地鐵月台又比人打爆玻璃
去到中環站見到幾位豬咀人
感到月台好似有陣味
朋友晚飯後又剛好停地鐵前返到屋企
出到街, 以為安全既地方, 係唔代表可以返到屋企












2 comments:

  1. 個靚靚蛋糕又真係幾靚^^
    Big Steps果個概念幾好,平時啲商場都好少座位比人坐下偈下腳,可以有位坐樓梯也不錯呢
    我都唔上天台花園,唔知由邊度上去呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都 like Big Steps 個概念, 可以坐好多人.
      天台花園係戲院個邊再上, 上到頂層有escalator 上去

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"