Saturday, January 5, 2008

元荃古道2

呢條路好多分叉路, 不過唔好以為到終點, 呢條路係亳無終止咁一段接住一段





我最怕行既泥路斜路




好彩樓梯係落去.





如果有山洪, 係會cover 條橋





Camp Site, 不過洗手間無水




我地去清快塘補給.




棵紅樹好靚.  不過我影成棵樹個張相唔靚



住係度既阿伯已經80幾歲, 我地仲以為佢係60幾歲.  個廚房好大.  唔通住係度真係可以返老還童  亦令我懷念鄉下既屋.  佢隻狗好英呀




住係度真係風光如畫



阿伯話大帽山既牛都係佢架








我地就係度2點幾先食出前一丁餐蛋麵. ($20)





另外仲見到7-up 罐裝汽水變咗包裝.  好耐無見7-up 啦 ($7)




支行山扙仲可以插係地下.




仲可以買菜食





No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"