Saturday, January 19, 2008

前往英國


係德國無睇電視, 係buyer口中先知一架BA777係London lose power 失事. D buyer 原先要係London 轉機, 臨時改往Munich轉機, 以防delay. 一早收到上海同事message, 話飛機delay. 原本打算等埋一齊坐車去Liverpool. 即我地要等4個鐘. 去到Manchester後我地掙扎要唔要存放行李, 出Manchester 市區走一走, 不過費用£5. 8pm關門. 最後我地覺得唔扺都係留係機場等. 由Terminal 1 行到Terminal 3, 先發覺佢班機又delay. 我地只好放棄等待, 先行回酒店. 之前book咗private 的士要£40. 最後佢差唔多11pm返到酒店, 無食飽. 好彩我地有打包俾佢.


Marriott South @ Liverpool - 我第一晚酒店要£65 (包早餐), 之後係£99 (唔包早餐). 早餐要加£14. 咁後幾日唔係俾酒店賺好多 Internet 又係好貴 - £15 for 24 hours.


酒店張床好軟好comfortable.




我搜索咗好耐, 終於係pillow 後面找到電掣 個位置雖然方便, 但費咗我一番功夫先找到.



琴晚無開大暖氣, 未天光就凍醒咗. 落去見到d熱早餐居然覺得好感動, 可見得自己平時唔識珍惜


公司就係酒店隔離, 我地先嘗試行去, 大約知道聽日要預幾多時間. 不過見到個close咗既細gate, 唔知呢度平日開唔開, 但放眼望去5分鐘路程內都無入口, 又大風, 我地只好放棄搜索.


星期日蓮絲自願同我地去store visit. 仲請我地食飯, 英國到處都係大減價. 蓮絲話英國生意差, 所以要大減價, 乜聖誕過後唔係減價時期嗎? 如果我有心買嘢, 應該都有收穫, 香港d 衫細細件, 我係度會容易買到嘢. 父親大人托買Clark. 我好快就選咗2對. 軼皮個對減到£34, Gore-tex 個對減到£59. 我記得上次幫老豆買好似£89. 店員都話好多中國人來買. 返到香港check無一樣樣, 價錢約HK$1300 - $1700. 早知就買多幾對返來香港賣!!!!


估唔到大家都有買禮物~








不過我只買咗俾英國同事, 我自己都有禮物呀! 佢地真係好~


亞美仲提我平時要收藏要包好, 唔係會氧化. 又學咗一樣嘢



原來北方新年有送中國繩既習慣




No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"