Thursday, January 17, 2008

Cologne Hotel - Mercure Hotel Köln Junkersdorf

的士返酒店要38.7 euros. 早上7am依然好似半夜, 馬路上己有好多車, 更有好多大貨車, 好有壓迫感. 8am到酒店, 之前有e-mail問酒店可否early check-in, 無回覆. 酒店話前一晚full, 要3pm 先可以check-in. 不過早上有好多人check-out wor. 好彩都有洗手間可以俾我去show前整理下.



泰妹亞美就慘, 佢package係要去frankfurt, 再轉火車去Cologne. 之前問過基拉佢話我行李重就唔好選呢條路, 因為搬唔起行李上頂架storage. 亞美check-in個陣counter話可以係cologne pick up 行李. 去到cologne話己經無呢個service, 行李要係Frankfurt claim. Cologne – Frankfurt間既火車要1 個鐘呢!!! 佢仲着緊短tee o… 我都要先借件衫俾佢行show用. 好彩大褸跟身, 唔係就凍死. Airline話會送到酒店, 不過唔保證當日送到


上海同事申請不了德國visa, 臨時取消了德國行程. 秘書小姐又用咗我個名幫晒各人book房, e-mail 過去想取消booking又無反應, 即係我又要同酒店交涉啦 不過reservation manager 都係say no, 話我地係thru佢agent book wor.


行完show返酒店好彩亞美既行李到咗. 老闆話佢舊年住個間酒店唔好, 幫我選咗呢間3* 酒店. 除咗離show有點距離. 酒店好新好乾淨, 比想像中好好多. 多謝大佬!!! 大家都話cologne既酒店只及大陸既賓館, 又無bar晚上可以坐底傾計.





係唔知點解企缸無燈.




早晚都落雨好凍, 附近又無嘢食. 我地只好留係酒店食 不過好貴. 除咗Brocolli cream soup 好飲外, main dish麻麻. 早餐反而好好食. 有好多麵包sauce選擇.

No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"