Thursday, January 17, 2008

Lufthansa


今次係第一次搭Lufthansa, 亦係公司cut down budget 後第一次出遠差搭economy. 聽了廣播後, 才知道Lufthansa 的讀法 – lu-f-攤-sa. 走過頭等倉d seat 位好寬闊, 德國人都應該好高大. 可能今日班機唔多人, 中間既頭等位都放咗個tray, 可以放杯. Economy 當然相差十萬八千里. 不過坐底後發覺都唔係太細. 架機都幾靚, 起飛同降落都好平穩 . 機倉氣溫剛好, 平時一上飛機就大傷風既我今次竟然無事.個安全帶扣同其他airline既好唔同, 差d唔識用. 電視既廣播指導當然係德文行先.

Dinner 食咗Marinated Beef with pepper sauce. 出奇地好食. 以為只有Asia 既airlines d 食物先可以食得落肚. 不過臨瞓前食就好heavy la. 我亦叫咗支德國啤 – Warsteiner. 諗住飲完會好瞓d, 都係瞓唔到. 開頭都好飲, 不過好大支, 俾一般青島大差唔多一倍, 我只飲到一半. 最開心又見到奇華既合桃酥. 可借係後來的短程機, 又係食凍包.



美中不足係竟然無personal TV, 仲要係走廊頭頂上既細電視, 點睇呀??? 又唔係d 好想睇既電影, 好彩架機唔滿, 隔離無人坐. 班機好少亞洲人, 我好似去咗第2個世界. 恐怕大部份香港人會選乘其他airline. Lufthansa唔係under asia miles, 今次claim 唔到mileage, 真係晒.


Lufthansa既所有航班都好準時起飛, 真難得. 佢地上機時間亦唔見得俾其他airline 早, 有d 航班都好多人. 之前仲擔心半個鐘頭轉機唔知d 行李轉唔轉得切, 阿媽都提我把日用品跟身以防萬一, 希望唔似London Airport 咁亂.


不過坐長途機依然痛苦, 以後都係去近d既地方好, 特別係老豆媽子就唔好再忍受長途機之苦. 我架機就有一位baby, 泰妹架機有2位. 真唔明d人帶baby上機, 降落個下baby 都應該辛苦啫, 點解要baby 同我地一齊受難呢


除咗香港往Munich既航班, 其他空姐同地勤人員都好好笑容, 同我認識既好cool 既德國人好唔同. 仲可以學返幾句德文. 係香港機場我仲貪玩買咗本Lonely Planet 既German Phrase book, 返到香港恐怕又擺埋一邊

No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"