Thursday, January 17, 2008

Munich Airport

Munich 既機場好大好靚, 好似高科技工業園, 有d boarding pass 有bar code, 好似香港智能身份證可以自行過gate. 亦有好多brand既時裝店, 例如Max Mara 可惜5:30am天都未光當然未開門. 間便利店都算大, 好光猛, 好多貨品好整齊 (好多款既Lindt朱古力, 好靚既teddy bear....), . 可惜我只有30分鐘轉機, 否則我一定有收穫. 在未知gate既位置我只好繼續快腳走


走到後來偌大的機場好似只有我一個人走. 機場廁所亦好多, 咁大既廁所又係我一個人入去. 不過好乾淨, Grohe既衛浴設備都好新好襟用.



一路上都有好多小café, 旁邊仲有好多免費報紙, tea bag都有好多選擇 – fruit tea, jasmine tea…... 香港機場如果學習, 恐怕中國人不把所有免費物品拿走才怪.


往Cologne 既班機乘客好少. 阿媽仲話希望我今次旅程識到男朋友, 不過我前後左右都無人. 我都未去過munich, 今次又坐到窗口位影相.


Cologne 既機場俾Munich細好多. 都有好多廁所. 但廁所門似雜物房多d. 門口細細個, 同德國人既size唔match. 一開門竟然就係得一格.


No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"