Tuesday, January 1, 2008

17. Bad Luck

在廈門機場諗住俾細路睇d 相, 佢當時講緊嘢.  我唔知有無整到其他掣, 再開相機竟然show error     用細路部相機都一樣.   希望返屋企電腦可以load 到, 點知都係無   上 discussion forum 找到幾個推介.   第一個試咗大半個鐘先知唔係freeware, X'mas offer 都要 HK$300.   一d 都唔係聖誕禮物.     跟住試咗個Digital Image Recovery, 有52張救唔返  又試多個 zero assumption image recovery, 結果都係一樣  .

已經好好彩今次分咗2張 card 影, 否則損失可能仲大.    仲要買返張SD card.  本來個張係平嘢 - $68 1GB.  一直都好好用.   宜家掙扎緊買返張平既定買個張好既.

東尼來電, 講講下佢仲叫我back-up埋個hard disc, 人黑起上來陸續有來.....  唔好再嚇我啦    反應遲鈍既我琴晚已經開始喉嚨痛.   家人在旅行時都開始病.   人地係凍親, 我反而係焗親.  攪到返到香港都無街去.    前日上廠諗住凍, 着咗好多衫.  點知個日好好太陽, 比平時仲熱.   夜晚食飯間餐廳又好焗, 空氣唔流通, 開始係咁流鼻水 , 亦feel 到會痛.  平時食咗 panadol 一個鐘內可以止鼻水, 今次就完全無止到.   

同阿當講電話, 佢見我咁辛苦, 就提我食上次好有效既同仁堂.   果然飲完後即止鼻水.  連電話中既阿當都feel 到個即時效果.   唔通同藥味有關   上次係阿媽叫我唔好成日食panadol.  本來諗住第2 日要請sick leave.  點知第2 日鼻係通晒.  好神奇  

HK$45 - 5包沖劑.







除夕同元旦因冷鋒既關係, 氣溫驟降至10’C.  怕凍既我竟然唔覺得好凍.  可能適應咗武夷山既氣溫, 無咁怕涷.

2 comments:

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"