Thursday, January 17, 2008

又餓又累的一天


係飛機都唔知有無瞓過覺, 即刻行show, 好彩都無乜jet lag. 估唔到show ticket 咁貴, 2-day ticket 要37euros + tax. 一般Asia show 有invitation都係free of charge. Ticket 就包public bus + train 免費. 我地算住得遠, 要25分鐘train. 好彩酒店行過去Train Station 都係幾步路, 日日搭的士就溶啦. Train 都好方便. 5分鐘一班. 人又唔多, 都有位坐, 又唔駛轉車, 順便觀光cologne 市景, 好快就見到cologne 地標 – 教堂.





D buyer 着短tee, 我地則着厚冬裝. 出門之前阿媽仲同我嘈要我帶多d 厚冬裝, 我都掙扎着要唔要帶厚羽絨, 好彩無, 當地俾我想像中暖好多. 否則提2日實累死. D buyer 仲問我地點解唔放係cloak room, 存放cloak要1.5euros. Sterling 對euros 當然好好多, 對港紙好高啊, 我地唔想晒, 只好怪相地提着.


個Show 俾想像中更靚, 更trendy. 當然高級產品更貴啦. 老闆叫我影相影得越多越好, 老闆你個任務俾想像中艱難, 個show 係禁止影相, 咁多人行出行入, 我既手機終於有用啦.


我覺得show內有d人歧視中國人. Buyer 都話佢自己行無人問佢拿business card, 同我行個個都問. 無法啦, 鬼叫中國人copy得咁快.


Show內都係sparkling water, 無regular water. 3.3euros 一支, 好貴呀!!!





我地Asia只得2位同事去, 同一大班鬼, 我地2人要隔一陣就要swap一次, 仲無lunch食. 根本同各buyer傾唔到好多, 返來點同老闆交差. Show內有好多movenpick 車, 最後都食到雪糕, 個waffle cone好脆, 1.8euros比香港平. 最攪鬼係d鬼收到關於香港office 既風俾我仲快. 我開始仲同佢地講無可能既事呢.



No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"