Wednesday, January 16, 2008

大頭蝦自己嚇自己


己經2年無去英國出差. 以前都係係天氣溫和既5月或9月過去. 以前就話想去睇下cologne個展, 或者順便stay behind睇musical 或探朋友. 宜家要係寒冷既一月去, 怕凍既我嘗試turn down失敗. 以前都有老闆同我一齊過去, 今次香港office 只有我一個人去. 我從不喜歡一個人踏上旅程. 這份不安卻把我變得笨笨的.


第一件傻事就係我去到機鐵站忽然發覺銀包無咗張身份證. 心諗係咪自己多手把身份證留在書台上. 望住1袋2袋行李, 都唔知點算好. 今次都己經少帶好多document, 都唔知點解個行李仲好重. 仲有一刻諗住自己今次真係唔駛出trip.


本來call 咗老豆返來車我, 亦擔心老豆找唔到地方掉頭, 跟住見到有的士就跳上車, 同老豆講返屋企等我. 在的士上我再搜一次銀包, 竟然俾我係八達通後面搵到張身份證. 我自己幾時咁擺一d印像都無. 嚇親老豆媽子, 真係唔好意思 同司機講調頭返機鐵站, 連司機都問我到底要去邊. 去到中環橋底有消防車阻路, 原來天橋上有垃圾桶焚燒, 都應該係煙頭引起, 害我本來不安的心情對前程更不安心. 好彩之前預多咗時間出機場, 去到check-in counter, 櫃台小姐話呢班機會準時起飛. 去到Munich 我只有半個鐘轉機, Travel agent 話如果搭下一班機要俾貴d.


第2件傻事就係我係Munich 轉機時, 只記得放下背包過x光, 見靚仔海關哥哥無開輸送帶, 心諗佢係咪要睇埋Boarding pass, 同佢你眼望我眼, 最後佢提我仲有個斜mee 袋, 仲要除埋大褸過x光. 大褸都要除好嚴格, 不過斜mee 袋都唔記得, 我真係傻咗啦


今次怕悶仲帶埋laptop 過去. 係香港機場又買咗Dan Brown 既Angels & Demons, 原來宜家連laptop 都要拿出來放在膠箱過x光. 有位海關哥哥仲問有無腰 belt, 過關要check 既嘢越來越多

No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"