Saturday, January 5, 2008

元荃古道3

阿伯80幾歲, 仲張前面大塊地打理得好好啊





好多果實, 有西柚





好大個吊係樹上啊





呢個原來係減肥茶用架






隔離屋聽講原先養咗30幾隻狗, 嚇親人.  因為唔係原居民建既, 俾政府趕走, 屋頂都俾人拆埋




一大班人回鄉祭祖可以用.




去青龍頭有幾條路行.  我地聽咗位專業行山人士意見, 不過佢好似攪錯咗左右方向, 我地行唔到風景多d個邊





先鋒仲見到2隻野豬.  我未遇過這種狀況, 心諗係咪要回頭走另一條路.  結果我地在野豬走過草叢聲中照走過.  原來野豬看到先鋒, 先跑開了

行咗10幾公里, 11點左右開始行.  5點幾黃昏先行出山.  見到高樓大廈真開心







好多大狗向我地迎面而來.  另外2隻小狗就跟住怕狗既2位行.




原來d黑狗都屬於呢位亞視藝員, 俾佢笑細狗都驚呢   佢仲有隻大狗鎖係屋內 (之前外國曾出事咬人個隻)   剛好佢從大陸拍戲放假回來.   佢都係住係呢度古村.  佢介紹我地去圓墩景靚.   頭先經過無行個邊, 下次再來.   

我終於識點遮人地個樣, 不過都係打格仔美觀d.   我地無人知佢叫乜名.  阿添找到佢資料.

http://app.hkatv.com/v3/atvstar/main.php?id=286&atype=







牆隔離整魚缸, 好大呀.   途人都可以睇到

1 comment:

  1. 一次特別、多嘢睇嘅旅程,下次我要去。
    [版主回覆01/12/2008 09:29:00]好呀, 下次可以經圓墩個邊

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"