Saturday, January 12, 2019

3. 南美雙天夢前奏 Day 2 - Utrecht


早上酒店搬來新花瓶
見到雜亂無章的一堆草,未開花
估唔到當晚回來,花開了會係另一翻景象





第二日越開越靚




Amsterdam light festival - 多處都有燈飾
(Nov 29, 2018 - Jan 20, 2019)



第一日我地未識搭 GVB 電車
慢慢行過去火車站


在德國的鴨鴨越來越少
原來荷蘭有不少




冬天的歐洲陰陰沈沈




雜貨店


Bloemenmarkt / 辛格花市
鬰金香季節相信會很精彩














好多芝士店
但我們不大會選



見到好吸引
外賣早餐邊行邊食





Primark 大減價
諗住回程再過來買
可惜回來已變回正價

Amsterdam Oersoep / RAMSA + Rijnboutt


之前search 咗食薯條的地方
Manneken pis fries 分數高


medium size 都好大份
買細份夠了
可以再加$$$加cheese, mayonnaise 等其他酱料
但又落雨,手又令遮,又令相机,又要比$$$,又趕時間,手忙腳亂無多谂


行到去火車站
售票機用不了信用卡
走去counter 買
遲到了😅
今天約了荷蘭朋友,
 冬天我們遅遅都沒訂下行程,
朋友推薦的Maastricht 要3小時火車
天氣不好不想山長水遠過去
近 Amsterdam 有個風車村 Zaanse Schans 可以玩半日
仲有小港漁村 Volendam & Marken 又可以玩大半日, 
 不過冬天大風唔知 Marken 有冇開

臨飛前荷蘭朋友才想起去 High tea 和去 Miffy museum
我地要坐半小時火車去 Utrecht 會合
Utrecht 是荷蘭第4大城市
要預約


餐具都好靚



4大2細都食唔哂




行去 miffy museum
Utrecht是畫 Miffy 的 Dick Bruna 的 hometown







要預早買票入場
對面仲有間central museum,
我地沒有時間看,
只去souvenir shop 就離開了.

所謂的 Miffy Museum

其實是小朋友的 Playhouse
外國人的教育和我們不一樣


等待中和朋友聊天談起大麻合法化
卻是complicated - 合法與非法之間!?
大麻在荷蘭並不是合法,
只不過是個人使用,
持有較小分量不構成罪行,
所以抽大麻只能在指定地方進行,
一是"coffee shop"
此coffee shop 不是賣咖啡的地方
二是私人空間 ...

大麻在荷兰为什么被“合法”? - 马蜂窝


























仲有 Miffy traffic light



和 Amsterdam 一樣有燈飾和運河


   火車站旁就有大商場
反而Amsterdam 是舊式旅遊區
沒看見高樓大廈


有間好大的 Harry porter 店


將書再精美包裝 + hardback 😍😍😍
$$$ 就 .......




火車回Amsterdam 已天黑






這間牛在屋頂的店 u magazine 好似介紹過




Amsterdam light festival






跟 Trip advisor 搵食無錯😍😍😍
@ Pier 62 Fish & Chips


冷凍天飲熱魚湯好正!



 Fresh apple juice with red beet (红菜頭汁)







Blog to read:








10 comments:

  1. [medium size 都好大份買細份夠了]
    咁你手攞住既已經係細份?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我個份係medium size. 比McDonald 大三倍。 另可加$$$加其他 cheese, mayonnaise 等醬料

      Delete
  2. 我上次去都係食好多魚。

    嘩,睇落個tea食一件cake都飽咗一半喏。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我又無見好多海鮮
      呢個真係食唔晒,朋友打包回去

      Delete
  3. 荷蘭都係一個我想去的地方,英文溝通到嗎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好耐無見呀。荷蘭講英文無問題。最近花期见朋友D相好好天好靚。 我都打算有機會等花期,要花多D時間係荷蘭玩

      Delete
    2. 好耐無見,呢半年忙到唔得閒寫BLOG,今日先開始寫返瑞法自駕遊

      Delete
    3. 呢2個星期又未停過,明日應該有時間再寫

      Delete
    4. 我今日偷懒,明天出

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"