Sunday, March 31, 2019

25. 南美雙天夢 Day 12 - Peru - 蘆葦島上的世外桃源 Uros @ Puno 2











除了釣魚為生,仲可射雀











各式帽子











有點冷,開始流鼻水了


















傳統服飾密度高,比我們的衣物更保暖






  靚帽子

 

Juan 教我們「的的喀喀湖」的發音
發錯音會是一個貶意


浮島的做法




 






有手工藝品賣



一點可惜Juan 的手工船沒早上的好看





島上沒有wifi和電制,只有餐室有usb 充電

 







玩完后有下午茶供應




  

仲有幾種草葉提供






我一個人影相時, 蘆葦草叢中有聲響
突然一隻狗走出來,嚇c 我
佢好乘咁企定定我先定下來
 

唔駛驚, 我幾可愛🤣



今時今日科技環保日新月異
再落后的地方也在改變
船底是用空膠瓶浮起




地方又靓又乾淨





  

好想看滿天星星, 可惜今晚太多雲


今晚只有我們住,我地包𡷊👍👍👍
亦好開心和 Juan 聊了一晚



有多時間可以釣魚, 划艇







 



對面就係puno 
唔夠時間可以直接來船屋
船屋會在車站接送







包 dinner 
好大碟 pasta 



以为晚上沒WiFi, 沒什麼節目,會無聊
我們到晚上仍拍個不停。    
Juan 既孫古靈精怪好可愛






你有見過熱水瓶嗎😂😂😂
每人二支



傍晚開始落雨了


島上有shower, 有熱水試咗 ok. 
叫埋團友去試下島上沖涼





當地既馬桶內分大小便前後2格
eco composting 既方法分解
都乾淨又無臭味


某隻野就係咁嚇我啦





3 comments:

  1. 啲帽幾靚幾有民俗特色

    ReplyDelete
  2. 我超like今日既行程和住宿,好有特色,好寧靜,人和動物又可愛。

    無wifi無電視我都like,過一晚與別不同的浮島體驗很不錯。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 之前掙扎去唔去住,怕天氣唔好,和以为無得沖涼。好彩去咗

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"