Friday, April 19, 2019

32. 南美雙天夢 Day 15 - Bolivia - Salar de Uyuni 天空之鏡日落 + 星空團

早一個月才知遠親表妹2公婆齊齊辭職去美州玩半年
比我早幾星期去到 天空之鏡
去之前問佢話一定睇到鏡面效果
但多雲日出就唔靚
所以只報了日落 + 星空團
好多人會報幾次團
期望見到最美的景象
我原先都有諗過留多幾日, 不過怕悶親團友
只能想, 沒多留












韓國夫婦叫我地一齊影



今次旅行令咗頂冬天帽無用過
去到旅程後段見太陽越來越大
先來買太陽帽




過了幾小時後, 司機們叫上幾架車既團友大合照


之前自己玩既時候無留意影人的倒影
司機都是低抄的


司機指示我地擺 pose


都有幾位香港遊客和國內遊客
今次旅程少見中國遊客
係Uyuni 多見幾位





司機有更艱難動作玩我地, 反對唔玩 ^^










影完大合照我地繼續自己玩
我們到後面才懂走過水面要等水平靜, 影埋倒影


好驚跌落水🤣🤣



無留心踢水時相機入了鹽水
關唔到鏡頭
自己又無帶鏡頭紙
背包放在車上
應該另個細袋袋住要用的物品












 

























 



























































花花的傑作


越來越大風和冷,我先上車


等到天黒再落車望下





我主動問司機, 司機幫我地影
都見到好多星星
可惜大風, 否則水面都可以見到星星的倒影



問人借腳架,
後坐物件又多, 廢時找出來.
人生第一次帶去九萬丈遠無用到
後來朋友索性送比我, 唔駛還













係咪流星!?



我叫司機教我地影


原來呢個time lapse 司機要係我地身后跑做成的光影
我們不可以動
又學到野


司機等到9點結束, 黑暗中開車返酒店,  點認到路!!!
返到酒店好多店都關門了
買水返酒店食杯面

黑褲都占上鹽晶
酒店幫忙找Laundry
趕在明早 10am 出團前送回來





 

9 comments:

  1. 哇!靚到傻,唔識得comment呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我諗住D相唔靚,返來睇返朋友D相都覺得靚🤠

      Delete
  2. 好靚呀!!!LIKE !!!
    我今次去旅行沒有帶腳架,
    帶了幾年腳架都係得個帶字,
    所以我今年無帶, 家人不好攝影,
    晚上更加無人陪我玩.
    因為他們都早休息~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 🤣🤣我平時都懶得令,今次令少D衫白令全程🤣🤣

      Delete
  3. 好靚好靚呀!! 天氣仲好好呢!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 算好啦,大風咗D,再多D水會更好。 見人地倒影埋夜星更 perfect

      Delete
  4. 水天一色日落景好鬼靚^^

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"