Saturday, April 13, 2019

29. 南美雙天夢 Day 14 - Bolivia - Hostal Las Olas @ Copacabana


12:00 noon 返酒店 meet 返花花
可惜有 Festival, 酒店客多, 唔比late check out.
返到酒店花花啱啱 last minute 退房





Spa 池









成個 trip 都無機會訓吊床呢






去返餐廳隔離既rest area
無留意有隻肥猫睡在沙發
差D坐咗落去
後來人多職員抱開佢


 有天空之鏡Tour 资料
WhatsApp 過去無人覆















仲有時間,去餐廳食個lunch


有 pancake 食😻😻



好味, 但好大份好"溜"
只食了一半


酒店提供的copacabana 地圖


玻國由於與智利戰爭失敗,失去了港口,變成了內陸國家。沒有連接海,這是令Bolivia成為南美最窮的國家其中一大原因。玻國人對這歷史一直都感遺憾!據悉現在玻國還有海軍的,至於海軍放在哪?現在玻國能通航的就只有這湖,海軍都放了在這湖。這是世界上少有的幾個國家之一,擁有海軍但卻沒有大海的港口!玻國人一直期望有個海港,可以把海軍放回海上!

Sol 的意思是太陽,所以Isla Del Sol=Island of the Sun。錢叫作(Sol)。因為秘魯也是古印加人的地方,古印加人信奉太陽神,所以秘魯錢幣單位也叫作太陽幣(Sol)。玻利維亞錢為 Bolivian sol。

Go to Peru




2 comments:

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"