Friday, May 17, 2019

46. 南美雙天夢 D23 - Chile - Easter Island- 最美的終結 - Moai 與日出


大家竟然話要睇日出
遲咗起身
飛車去.



原先怕天未光難開車
租車公司話可以做司機, 用返我地租架車好似係CLP50,000
琴日開咗一日條路都ok
而且今朝出門己開始天光.



本來朋友的叔仔叫我地去火山口睇日出
但個度係南邊
租車公司話最靚日出係 postcard 位.


等了一陣出來了





  
成排車等緊
隔離幾班台灣人

   


 











 






太陽出來就曝晒光














返去入口個邊影.
 








團友行入去繼續影,
我返去車個邊遠觀
















 我影既都係黑面的石像













 巨型的帽子


































6 comments:

  1. [大家竟然話要睇日出]
    點解用竟然呢兩個字嘅?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 因为我以为我D团友訓覺重要過日出。最后一日睇日出有點意外🤣🤣

      Delete
  2. 嘩,好靚,晨光景色美不勝收。紅馬嗰張相我都喜歡。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,本來我無諗住去Easter island, 因為石像不是我杯茶。 玩完都好滿意

      Delete
  3. 晨光霞彩很美麗 !
    15個石像排排企,十分整齊。以前看過的照片有些是散落各處,又比較深色些。
    不知是否經過風雨的洗禮,石頭都白淨了。

    ReplyDelete
  4. 值得晨早起身去睇,好靚呢
    海上雲霧更顯神秘感

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"