Tuesday, January 15, 2019

7. 南美雙天夢 Day 5 - Peru - Lima to Paracas 頭等巴士


早上完成Lima 的行程,
下午乘13:15 / 16:50 Cruz del sur 巴士前往 Paracas.    
由住宿去巴士站,
民宿話係當地搭 Uber 安全過搭的士
平時 uber 都係同事call
今次要自己乖乖裝返個app 🤣🤣

目前不是旅遊㕵季
歐美遊客多是6,7月出遊
我係去到車站才買票
劃埋位, 並Check in 行李
呢程車只有大約10位乘客乘坐



南美國家都唔細,車程可以很長
光在秘魯我們待了10天
Nazca 和 Easter Island 原來不在我的plan 上
想就著天氣慢遊 
一團友想去埋
結果在南美的每一天都在移動




Cruz del sur 巴士有 app 好方便
可以check時間和$$$
坐過二次都係坐樓上

不同巴士型号坐位不完全一樣
價錢都唔同
Forum 上李美玲找平車票
Arequipa 到puno (5小時車程)才19 soles!



呢架車既 VIP 位最正
好 surprise 南美既旅遊巴士, 可以比其他國家好好多.







車上仲有工作人員,
以西班牙語問我地食唔食野
初時以為要$$$,話唔食
后來再問才知包飲包食😻


仲有電影睇
不過都係 Spanish
餐台自行插上



沿途都是沙丘
實在不敢在这兒自駕







有個長沙灘





宿 Palmeras house @ Paracas
上車後再細看 Booking.com comment, 
住宿可以安排車站 pick up.   
馬上聯系。   好彩到站前安排好.
住宿位置有點偏。
有pantry 
離海邊10分鈡路程
但晚上回來黑漆漆,有點怕怕




Paracas 好細
只有幾條街
海邊 Main Street 









出發前苦惱點係有限既時間編排景點,
原本諗住自行係碼頭買票,
先去碼頭問明天的資料,
遇上幾位tour agent.
被帶去佢地 office
谈不妥價錢后,又来了另一位英语较好的agent.    



 Alfredo 很厲害,幫我地執好行程。
我地都驚被賣豬仔。
結果連諗住唔夠時間去既行程都去埋,
呢2日超額完成所有景點。


每人US$300 包以下行程
為了要去晒行程
團友竟然唔介意早起 🤣🤣

Day 1
- 7am Hotel pick up to Nazca, 我地三人, agent 幫我地包私家車去 nazca,
10am 到。 到歩后好快可以上機

- 去Cementario de Chauchilla 睇坐著的木乃伊
- 4pm 回 Huacachina 酒店。


Day 2
- 6:50am shuttle pick up from Huacachina hotel 
- 8am 鳥島
- 11am - 3:30pm Paracas reserve
- 4pm Cruz de sur bus from Paracas, 8pm 到 Lima


Alfredo 本來介紹另一餐館
我地見無乜人
出去海邊餐館 Tablon Del Mar


呢个脆粟米好食



秘魯名菜之一「Ceviche」是魚生!
不同於日本魚生配上芥末;
這裡的魚生檸檬醃製




呢個面都幾好食.



夜晚有風扇開窗都仲好熱。
小地方酒店多無冷氣. 
團友笑罵板間房酒店
半夜有位住客唔知嘈乜
大聲拍門拍醒酒店員工
半夜又有人入住
大家都嘈醒



Info:

go2peru 有多間旅遊巴士時間

另一間 Peru hop 旅遊巴士較貴,
而且時間好早,
一日基乎只有一個班次。  
勝在
  • 車上有會英語的 guide 協助遊客。
  • 免費接送客人往各大城市近市中心旅館
  • 乘車前12小時如要改動,可上官網更改
  • 可在巴士上購買當地的Local tour,價格不會最便宜。
  • 一年內所買的路段無限任搭









13 comments:

  1. 嘩!架旅遊巴超超豪呀!

    ReplyDelete
  2. 南美長途巴士可能係全世界最舒適嘅巴士!令我印象深刻!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 行程緊湊我擔心訓唔到覺無精神, 同走山路怕交通意外. 選了幾程搭內陸機

      Delete
  3. 有咁舒服嘅長途巴,自駕簡直係辛苦自己啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔會自駕,言語不通,荒山野嶺,要找司機帶路

      Delete
  4. 我上次去北海道也坐過這些坐位咁濶的巴士,不過司機好衰唔開冷氣,焗到成身汗。
    個Tour抵玩喎,仲包埋小型飛機,是否一般都是這個價呢,定係要狂壓價?我以前去坦桑尼亞跟Tour要狂講價的,最後比同團的澳洲人平了40%。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無留意北海道有咁闊巴士
      南美係機票貴,食飯酒店都好平,係一些入場費貴
      要格價架,知道大概費用好去談判。

      Delete
  5. Replies
    1. 唔係自駕呀。呢段都有路。 Dakar 拉力賽就會係沙地上玩

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"