Monday, May 13, 2019

45. 南美雙天夢 D22 - Chile - Easter Island 自駕環島 - 火山口


Postcard 位 Ahu Tongariki
一落車已見到一團人





           



















當地人相信神像愈大,神力愈大。
故此他們不惜工本,也要雕琢巨大的神像。
































掉下的帽在另一邊



回來後多了隻狗
太陽真的很猛


我原來無打算去復活節島
因為石像不是我杯茶
但團友一定要去.
復活節島海水的藍
改變了我對復活節島的印象
要不是昂貴的機票
蠻值得來走走的.


Te Pito Kura
越北上條車路越多洞






島上的人說,島上其實下雨的日子多🌧
慶幸晴天的那天,我們環了島,膚色也被曬黑了。




在島的東北邊,
有一個很美的白色沙灘,
種滿了高高的棕櫚樹,
滿滿的熱帶島嶼風情🌴

Anakena Beach是波利尼西亞人首次登陸復活島的地方,
也可能是波利尼西亞人開始群居的地方



Irene 一早在酒店已著定泳衣
我地停車呢邊無洗手間,
就趁無人攝手攝腳在車上換泳衣




沙好幼!


Irene 琴日已來過了
先幫我們看東西
讓我們3人先落水
今朝我地仲掙扎要唔要帶她出遊


好似好多雲
忘了膊頭揸太陽油
落水一會已曬紅了


行埋去沙灘右邊山頭





可以 snorkeling
有一些 coral





Anakena Beach裡有幾個修復了的神像。
其中四個頂著髮髻,其他摩艾不完整
這些摩艾的背後,雕刻一些圖騰,
當初島上有許多被推倒的摩艾,
這是第一個被扶正的摩艾,
當時可是花了整整18天,才把他豎立起來呢




有人宿營



 







團友買的披巾


著住泳衣開車去最後一站 Mirador Rand Kau
 有一個很美的火山口
團友的叔仔當年行上來睇日出



每年在Orongo Village舉行一年一度的鳥人比賽。
每個族群挑選一位精英作賽,
由Orongo 的山崖爬下去,
跳入水中,游到對岸的一個小島Motu Nui,
偷取當季第一隻生下的鳥蛋🥚
勝出的族群會成為該年的精神領袖,由他們去決定所有重要議題。


















驟雨中的景致




下面就是市中心


 





這時有3隻鬼行上山, 
佢地已走不動
問我地可唔可以車返佢地落市區
我都係第一次比人坐順風車


因為今晚既festival, 返到酒店附近海邊已封路



返酒店梳洗後
我地去藍屋 dinner 
好熱閙
但好多蒼蠅


等日落




呢間貴, 但無另一間好飲好食.






我地用埋剩下的 cash
其餘用 credit card 埋數



等到10pm 睇表演,
但各代表不停演說
早d返酒店
沿路好多BBQ 檔
第2朝其他住客都話講咗好耐!






Day#2: 10:30~18:30, 自駕
GH- Puna Pau- Ahu Akivi- Anakena Beach- Ovache- Ahu Te Pito Kura- Papa Vaka- Ahu Tongariki- Rano Raraku- Orongo- GH

Day#3: 07:00~10:30, 自駕
GH- Ahu One Makiki- Te Ara O Te Moai- Akahanga- Vaihu- Hanga Pokura- Ahu Hanga Hahave- Vinapu- 還車
15:00~17:41, 步行
GH- Ana Kai Tangata- Plaza Hotumatua- Hitu Merahi- Tahai

Day#4:
09:35~10:10, GH- Anakena Beach, taxi, CLP25,000
10:20~13:00, 西北徒步
Anakena Beach- Hanga Oteo- Ahu Atanga- Ahu Akivi





7 comments:

  1. 整個行程只此一次自駕遊?

    [藍屋 dinner好熱閙但好多蒼蠅]
    我最怕就係多蒼蠅,去澳洲嗰次D蒼蠅多到我好煩厭。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,進入完結篇啦。 有背包客係行咗半個島,坐車半粒鈡,行就幾粒鈡,或者跟 local tour
      較贵和多蒼蠅,去另一間開心D

      Delete
  2. 沙灘果度都幾多遊客喎.....
    摩艾像親身去到睇一定好震憾
    山頂火山口風景都好靚呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 原來我miss 咗呢個message
      沙灘大家都好鍾意, 差唔多每日都去.
      Easter island 風景感覺好舒服, 難怪咁多人想去.

      Delete
  3. 真係佩服以前D人點可以做咁大舊石像

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"