Tuesday, April 30, 2019

38. 南美雙天夢 D18 - Bolivia - Uyuni 3D2N Tour D3 Hot Spa


因為第二晚住有 Private bathroom 的hostel,
不太近hot spring, 
第三天要5:30am 更早出發。  
去埋hot spring 玩40分鐘。  

Tour 都pack 好餐食和飮料,
隨身跟些snack 夠了, 不難吃


第一站 geyser / Sol de Mañana
 














行咁近,沒有危機意識!?








能源管道


到達查维尼 Chalvini Hot Spring
(Baño de thermal de Chalvini)
去溫泉比$$$, 包去廁所


原來我們是沒興趣去溫泉的
如果跟share tour 會住這兒酒店沒得沖涼,只靠溫泉
我們book 團話我地要沖涼, 不要住這兒
住的 Latitude 酒店離spa 有點距離,
來到見咁靓的溫泉
天時地利人和大家都話要浸一浸
我又小心翼翼令住電話影相
沒有 locker,像日本溫泉open storage 
貴重物品都放車上


導遊比45分鐘時間我地玩
不算太凍
難得我們都不捨得走






















趕時間,
匆匆在绿湖(Laguna Verde) 影相,
導遊就趕我地上車, 前往尾站














依依不捨離開玻利維亞最后一站














再回顧三天二夜的行程
去較近的智利結束
如果回去Uyuni,
今日要坐多8個鐘車



在荒野上小小的智利關口






送完我地,導遊姐姐馬上接下一班由智利來的遊客回程
今日我地hot spring 後攪到架車好污糟下


進入智利國境







團友令咗好多水果
即刻食晒落肚
外面無垃圾筒
給了司機連一袋垃圾比海關掉


等等等, 荒野中的小關口

智利過關好慢,
要打開晒搜行李check 農作物
人唔多都要等一個多鈡。 
一架接一架車等過關
今朝咁早導遊姐姐是趕接客,
不是送走我們



早上在山區好凍得幾度,
下午只隔一個小時車程到 San Pedro de Atacama 超熱成30度!
司機把我們放在停車場處
沒見到有的士
只好在烈日下推住行李行去酒店 - Hostal Pablito
馬路又爛
之前係Uyuni 買了好多水
團友又令住
平路都行屎!

跟住出市區 book tour
Tour Agent 推介 餐廳 La Cosona 超好味
一關之隔食物水準, 消費指數已完全2個世界


crab tart 😍😍😍
達 Michelin 評級吧


魚好好吃 😍😍😍











 

9 comments:

  1. 畫面的景緻原始感濃厚,藍天白雲,美,氣溫很低吧?面對瘦餓野狼(狗)你們不害怕?你們就是坐那種汽車進入沙漠,好像是在拍電影。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 是很原始的角落,早上山區是幾度,下午在沙漠地區一小時的車程卻是30多度。 每天都不知該穿什麼衣服,最好是層層脫。 小狐狸出現時有一班遊客還好,之前咬鬼仔也是小狗。 但有網友有被咬過。上次在阿根廷愛狗的朋友餵狗,被狗跟了一段路。 後面復活節島我們也被儍狗跟了一段路。 好彩一路看見的狗不兇。 但一狛狗的團友夠好受🤣。現場是好像拍70 年代的电影

      Delete
  2. 在hot spring遇上大霧又剛轉風向時,有機會睇唔到路面,有機會跌落D坑甚或溫泉水內。

    呢個溫泉都好正,去到點都一定要浸下。

    绿湖(Laguna Verde)好掂呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢度有屋隔住,唔會跌落去掛
      綠湖好似要11am 后更靚,我地已 finish 個 tour 了

      Delete
  3. 天空海闊任遨遊,又有溫泉可浸,真是soft.
    不過在這種環境拉行李,真是好甘的。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我地平時都唔多好溫泉,係唔知点解鍾意呢度
      🤣某團友以前諗過背包,我地都無咁既能力

      Delete
  4. 由幾度冷突然變到三十幾度熱,真係要好小心身體先得喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,臨飛前比我諗到放底又bulky 又重的厚羽絨,帶輕便的 uniqlo 羽絨和風樓+ tee 可以隨時 層層脫走天下,非常好的實驗

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"