Sunday, March 17, 2019

14. 南美雙天夢 Day 8 - Peru - Cusco / 3765m Chinchero (Sacred Valley Tour)


今日會乘坐第一程內陸機
09:53 / 11:20 Lima to Cusco
好彩7am酒店 check out 前開始出早餐
竟然有芒果和哈密瓜


面包好味  
似細個食既面包既味道




好味的 pineapple juice


Uber 司機一早來到等我地出發


有限的時間遊Lima
望一眼 Downtown
車和交通燈都多,
住 Downtown 不見得比 Miraflores 去機場快


司機走些小路, 我又繼續影唔同顏色既 tuk tuk.



在機場再換US$300


 Cusco 景點多, 時日有限
又夾唔上 Sunday market 既時間
睇來睇去,
放棄了看古跡,
爭取時間,
Cusco 一落機就直接去郊區景點出遊

找了背包客推介的包車司機George電話
Whatsapp 約機場 pickup
花了大半天,George才收我们140 soles.  
George不大會英語。 一團友會Spanish
如果你接受普通接送不用講解,
我喜歡包車多過跟團.
 



我們想吃 Cuy,
George話餐廳收早,先去食再出遊。







半山附近有幾間餐廳,
我們就選了向景觀的餐廳

 

 Cuy (天竺鼠)


 

Cusco 市


右前方就係機場





George幫我地點菜
南美 FB group李美玲話:  還不錯,皮好硬,
我當手撕雞脫皮, 沒吃皮,
圖上其他配菜好好吃!

問George記下了菜名
Cuy al horno


Tallarin al horno (Pasta)


 Cuy - 不知道和Hamster 有什麼分別 ^^


Papa sancuchado o cocinado
薯仔好吃


Rocoto relleno - stuffed red pepper
Little spicy, 好吃


Licor anisado para degistion
較高濃度白酒, 餐廳話可疏解高山症



Coca古柯葉 - 以前唔駛$$$,
比咗$1買定傍身, 即時有用.



 



起行











沿路景色都幾靚!


司機比我地沿路停車影相











當地人有獨特的紡織工藝
旅行團多安排去參觀購物.


門口都是將打扮得花枝招展的羊駝,
吸引遊客



Sacred Valley / 印加聖谷的第一站:Chinchero
位於海拔3765m, 比Cusco(3400m)仲高

入場費套票130 soles 包多個景點
時間有限, 只去了Chinchero 和Moray
Pisac 和Ollantaytambo沒去.



當地女士打扮




好聰明的狗狗, 躲在我們座位後面.




咁咪唔怕曬親


一上樓梯就出事.
高山症惡夢開始.
我们三人都有不同程度的高山症










當地人都好friendly



 團友因高山症頭痛欲裂
George最終走入商店找了些草藥, 敷在額上. 
如果我地唔坐飛機, 
坐長途巴士可能避免高山症

George非常之nice 和 patient.
我地在此休息了一小時








George都多才多藝呢


 Iglesia Colonial de Chinchero
Church 入面都幾靚
















 
 

差不多所有婦女都帶BB一齊返工







手信







咁影都唔錯喎








當地有好多唔同種類的笛
George都好俊


小孩都會自娛自樂




南美 FB group 黃厚星參加的印加聖谷一日團
6:45~旅館接客
7:15~換乘大巴出發
08:10-12:45
第一站:參觀印加染織工坊
第二站:Chinchero遺址
第三站:Moray圓形梯田
第四站:Miras-Salineras鹽田後(約12:50抵達烏魯班巴Urubamba)的Inka House Buffet午餐(菜色豐富)但導遊限時用餐時間只45分鐘。
14:20:下午第五站Ollantaytambo遺址群(同車乘客脫隊一半以上)。
16:20:第六站Pisac(遺址)此景點風大且時近黃昏。(注意保暖)
1740:參觀Pisac鎮上藝品店/銀器製作/上廁所。
18:30回到庫斯科鎮上已是萬家燈火。


李美玲
Cusco 山居歲月Day2
Stay in Inka City Hostel 7 nights single room including breakfast 才共 USD49, Wi-Fi very good





17 comments:

  1. Coca古柯葉,比咗$1買定傍身,即時有用。
    有乜野用處?

    [一上樓梯就出事,高山症惡夢開始,我们三人都有不同程度的高山症。團友頭痛欲裂,司機最終走入商店找了些草藥放在頭上。
    海拔3600米都出事,慘!

    [如果我地唔坐飛機,坐長途巴士可能避免高山症。]
    好大機會係因為慢慢由低海拔上高海拔。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 古柯葉含有古柯鹼,正是製造可卡因的原材料, 放入口咀嚼,提神醒腦,有助止餓解渴,除痛消累,舒緩高山反應. 以前南美酒店等地都放係reception 免費提供. 宜家要買啦. 我無感覺食咗好d, 當買來傍身.

      Delete
    2. 你地食左都唔得,會唔會係好似暈浪丸咁要早少少食先至有效呢?

      另外將草藥放在頭上,真係就咁放在頭上就無事?好神奇呀!

      Delete
    3. 我地有提早食紅景天都唔覺有用.
      我估草藥類似我地既百花油. 我認為最好係高山症開始發作, 即刻休息和食止痛藥. 都要睇各人體質, 頭痛一嚴重就難恢覆.

      Delete
  2. Replies
    1. 可以沖來當茶飲,或就咁嘲來食。我見導遊坐車好似食花生咁,食古柯葉食唔停口

      Delete
  3. 你好,不好意思,我12月計畫到cusco旅行,不曉得可否跟你問司機George的whatsapp聯繫方式?謝謝!

    ReplyDelete
    Replies
    1. +51 973515082

      網上看到另一個
      https://www.backpackers.com.tw/forum/archive/index.php/t-1862645.html

      Delete
  4. 我都試過行富士山上到3600m高度頭痛。所以另一次去尼泊爾日日食定Diamox,非常之有效,上到5500m也活動自如。
    我終於plan去南美洲了,謝謝你這麼詳細的日記😬。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哗!正呀! 我好耐冇睇南美遊记,几時出發呀?

      Delete
    2. 啱啱才開始睇資料。想6月去秘魯太陽祭,應該5月才出發。不過最近才知道5月旱季適合去天空之城,但睇到天空之鏡的機會好低,就到一樣就唔到第二樣。

      Delete
    3. 係呀,好難就。 唔好贪心去太多地方,最好慢慢玩

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"