Saturday, March 2, 2019

9. 南美雙天夢 Day 6 - Peru - Cementario de Chauchilla 睇坐著的木乃伊


** 本文有木乃伊照片

朋友睇旅遊書搵到呢個景點
離 Nazca 要差不多一小時車程
今日仲要幾小時車程回到Huacachina 酒店

另一位tour guide 係 Nazca 機場 pick up 我地
因為入景點唔係大路
要識路既人帶去
個 tour guide 英文都 ok. 
佢亦係 salsa 舞導師

Cementario de Chauchilla 睇坐著的木乃伊 👻
以為係博物館入面
竞然就咁係荒山野嶺曬住睇👀
Nazca 幾乎不落雨
木乃伊可以不懼風雨
只有簡陋的遮蓋
現場有幾十具木乃伊
有大人有小朋友
値$$$既倍葬物相信已被盜一空

Tour guide 话無收到 Alfredo 既入場費 8 soles 
返去揾 Alfredo claim 返


石頭指引觀看路缐







木乃伊都是坐著的形態
頭髮腳趾都見到
有家屬墓穴


見其他南美國家都有類似木乃伊展


相信有人會天黑來👀



又食風沙 / 吹入眼


停車場





6 comments:

  1. 呢度我之前只在電視睇過,在blog上就第一次睇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都唔知有呢個地方,團友話要去
      網上資料都好少

      Delete
  2. 那些木乃伊......坐著元神出竅?

    ReplyDelete
  3. 哈哈,來回兩個鐘,睇咗有無十分鐘呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 🤣🤣睇咗10几个墓穴,應该多少少

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"