Friday, January 11, 2019

2. 南美雙天夢前奏 Day 1 - Amsterdam


等朋友考完試才出發去南美

前幾個月聽到經日本和美國去南美才HK$7千幾
我地因為要去埋Easter Island
要Peru 入,智利出
只能繞地球一周坐KLM 
否則加一張 Peru to Santiago ticket 要加HK$7千几。 
我地一个月前才訂機票 HK$12890
回程要加多2個鐘停Bueno Aires

我地坐下午機平D
晚上機A380 仲要停 Paris n Amsterdam
我先偷步去荷蘭2天,
減免長途機之苦

唔想坐夜車
加幾程內陸機
聽過有人經旅遊網站買機票出問題沒有任何回覆
Local flight 我是直接在Latam 和 Bolivia airline 網站订的
Lima to Cusco HK$554.25
La Paz to Uyuni HK$1105.66
Calama @ Chile to Santiago HK$1032.33
Santiago to Easter island HK$8940.44
(有人大半年前订Easter island ticket 才US$300,
聽说智利版會比美金便宜)
合共 HK$24,522

望望下Bolivia visa 要求
差點忘了passport 剩下3個月期限
馬上去更新

有一張機票串錯名個和改了passport 號
電話去Latam 填好文件
话機票唔會改,只會在系統附註

原來 KLM Air France 飛機合一本身有曬KLM 和 Air France 標記,飛機飛得好穩

KLM 有 WhatsApp service.   訂票后可whatsapp 機票。
後來 check in 劃位有問题都可WhatsApp 求助

機場見到好鍾意呢 set Disney 公仔
出發點令呀!?








好味



不是我杯茶





 

過荷蘭關好快出來
回程轉機可出市區
上次跟團来荷蘭已是27年前,
係我第一次坐長途機


一出關就見 miffy store 😍😍😍




才想起沒有帶公仔打卡
買了后舟居勞頓竟然完全忘了她



Airport express 397 巴士,4分鐘一班
巴士前面有另一架車買票
來回票eur 11



住 museum 區的 Hotel Espresso
可以網上pre check in 好方便
好快可以令 room key




飛機上可 request 熱杯面
細冷雨朦朦中,第一餐就返酒店食熱杯面
酒店無限自助咖啡和奶
但Latte macchiato 幾乎只得奶



 @ supermarket 



Albert Heijn 超市好多選擇10pm 收
搭完機好乾唔敢食









見到都開心



洗唔洗咁多隻






 Blog to read




13 comments:

  1. 去呢程搭左幾多個鐘頭機呀?

    ReplyDelete
  2. 機票合共 HK$24,522 都好貴,但無計,飛南美就係咁去下,right?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 飛荷蘭12小時,再飛秘鲁12小時。
      如果唔去Easter island, 可平$8k.
      宜家既機票比以前平咗好多
      唔搭內陸機可坐夜車,六星級的巴士包食
      係唔知訓唔訓到

      Delete
  3. 歐洲捉精靈有冇咩唔同^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 歐洲有小丑精靈,南美都有幾隻地區限定精靈

      Delete
  4. 南美!!!恨死人嘞!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好好玩啊,一定要去。
      下次有機會要去中美州

      Delete
  5. 原來已經出發了。
    機票每人HK$24,522, 好貴。
    上次跟團来荷蘭已是27年前 - 估唔到你遊歷年資咁深!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係已經回來了。 宜家機票比以前平了,我又遲訂,早D訂可以平好多
      或者可以坐通宵豪華巴士平過機票。
      唔去Easter island 會平好多。
      如果去埋阿根廷又要飛幾程
      計下先知咁多年前,當時仲係跟團
      跟南美團要$7萬以上,自遊行平好多啦

      Delete
    2. 南美食和酒店好平,係機票貴

      Delete
  6. Replies
    1. 我係1月11weekday 坐日頭机,weekend + 晚机又贵D
      過年前返,過年又貴D
      巴西嘉年華又貴D

      Delete
    2. 我以前去阿根廷係4,5月出遊

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"