Monday, March 25, 2019

19. 南美雙天夢 Day 10 - Peru - 失落的印加城 Machu Picchu


每一層梯田真的有人咁高








姐姐,你坐了最靚既位置啊
見你咁有特色,就一齊入鏡








右邊是採石場,
馬丘比丘的岩石建材, 全部都是在當地切鑿,
以青銅工具及石頭將巨大的花崗岩打磨加工使用。
中間是Kallanka,是訪客的休息區及住宿區。

左邊是梯田 Sistemas de andenes
據推論當時應該有300-1000人居住在此,
為了獲得生活必需的糧食,印加人在此開墾梯田,
種植馬鈴薯、玉米和古科葉等作物,
收成風乾後會存放在倉庫中。




 


入城了







主神殿 (El Templo Principal) 在主廣場中
下面部份三面牆堆砌而成,
開口朝向廣場。
牆上有17個壁龕。
主神殿是為了創世神Viracocha而建的神殿
主廣場 (Plaza Principal) 是進行各種活動與祭典儀式的主要地方。
 










 


印加建築運用物理原理,
只用大大小小的石頭堆疊,
不用水泥固定























草泥马終於出現
上次朋友在山上見到草泥马,
可以馬丘比丘作為背景一齊合照, 羨慕~


Who's looking up?







当大家好興奮影草泥马既時候


突然有隻草泥馬站在我旁邊
前邊既人都唔知自已阻住條路🤣🤣


唔該借借,
我要入去.








呢隻草泥馬突然伸個頭
原來佢比蘋果吸引
遊客猶疑了一下問草泥馬可唔可以食蘋果
無人答到佢
最后草泥馬食佢口水味 


食野途中大家借机楷油🤣🤣
























來到呢度, 我地只走完馬丘比丘的一半


Hidroelectrica 火車站買的短Tee



實在太曬了, 后面三分之一既路缐我地好合拍唔慢慢行,快步離开

 



落山今次要排長龍
唔搭巴士可以步行上落山
巴士每程US$12

馬丘比丘門口就有間5星酒店


似唔似台湾







回到熱水鎮
這兒就是上Machu Picchu 的巴士站



7 comments:

  1. 今日天氣不錯,唔係人人影晒個天空之城呢~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 天空之城其實對我無大驚喜,反而秘魯有太多無留意過既靚景點,感到每天行程都好豐富。 天空之城個幾張相好好天, 我都好鍾意

      Delete
  2. 以梯田這種斜度望落山,我諗我會有少少畏高XXXD
    羊駝可愛,可能佢特登八卦躋入人群看看有冇人餵牠wakakakaka....
    行山徑上都經常塞人喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都畏高但呢度唔難行唔会畏高。 我地企咗係羊驼入草地既入口,真係阻街架
      每天有限人数和不可以停留,呢日唔算多人啦

      Delete
  3. 雖然你話無乜驚喜,但呢度係我堅堅堅恨去嘅第一位!

    不過實在太遠嘞😔

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都恨咗好多年,我地都係天時天利人和, 大家咁啱夾到時間成行

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"