Wednesday, April 3, 2019

27. 南美雙天夢 Day 13 - Bolivia - 仿似童話世界的 Hostal Las Olas @ Copacabana


見到幾個人去Copacabana 都是住在 Hostal Las Olas
(booking.com)
對住個海又有羊睇
都幾快full, 要早D book 
出發前問酒店佢話巴士站行幾個block 
Copacabana 雖然唔大,都有幾個巴士站
唔知酒店指邊個站
坐巴士已經見到我地要住個間怪屋.

 令住行李,经過湖邊再行上山,
條路又唔平
令到大家死下死下
酒店門口仲有好多樓梯
早知問淸楚安排的士接送

 

按完門鈴后有人出來幫我地令行李
 佢令住2件行李行咗一層樓梯
再報告上級
因為我地間度假屋係最頂
終於帶我地落返去 call 的士, 俾埋$$$
係山上另一個入口駛入酒店




酒店房就對住 Lake Titicaca
可惜陰天, 我地亦唔夠時間,市區和沙灘都無落去行下


三人房有閣樓
 今日跌親, 我要訓下層
我地個間應該係最大既一間
屋主仍在加建更大既度假屋

 


吊床都無時間玩下







有pantry, 如果有多時間我會住多一晚慢慢嘆
酒店reception 亦有好多書籍可閱
最新版的 Bolivia Lonely Planet 只能在 reception 閱讀
借咗書又係無時間睇


Bathroom 


























好童話 feel 







每間屋既佈置都不一様
度假屋仍在加建中









Reception 可以免費提供糧食餵羊
我地check out 後先知


靈感來自風之谷甲蟲, or 蝸牛?



 







怕咗你啦
乖乖地企定定, 比我影張相先啦










我坐既隔離有個腳spa 











去下一個場地食草





 

去隔離餐廳食 dinner 







如果早到酒店未有房,昵度亦係酒店休息室
有pantry 
羊既糧食亦係免費係度取
呢度只有二位工作人員會英語



餐廳在2樓


 





等唔到窗口位


好飲的 Cuba libre - 可樂 + 酒
某人未開始食飯已開始醉了🤣🤣





厕所见到呢个warning 
Google search 才知Bolivia 水喉水不適合飲用
同餐厅買支水


某人醉了
我先送佢返酒店再回來食
當晚開始Copacabana 有 Alasitas Festival
到晚上仍聽到音樂聲
 花花話要同蠟燭影相







都無時間焼下火


殺蟲劑和電筒好齊備






5 comments:

  1. 酒店個落地大玻璃窗好靚,外面望無敵海景一流

    ReplyDelete
  2. 好羨慕你去南美~~~~~~好想再去~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 下次如果我再轉工,再放个悠長假期去中美洲。

      Delete
  3. 令住行李仲要行咁多級樓梯真係想死呀!

    [今日跌親, 我要訓下層]
    吓?咁慘?

    你地日日都玩得好盡,對我嚟講就好辛苦。

    今日終於又出樣噃。

    ReplyDelete
  4. 我地確實去咗好多地方,所以趕頭趕命。 如果唔去咁多地方係可以慢慢玩架

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"