Wednesday, May 1, 2019

39. 南美雙天夢 D18 - Chile - Moon Valley @ San Pedro de Atacama


San Pedro de Atacama 小鎮是我到智利的第一站
靠近 Bolivia, Chile 和 阿根廷的邊界
是一個遊客的中轉站
當地人都會英語
都是外地人吧


等 Tour 其間天氣太熱買了雪條
淡淡波蘿肉,正!




沿路好多Tour agent
我地只問了2間
第二間 Vive atacama 比第一間平,去馬!



San Pedro De Atacama  (圣佩德罗-德阿塔卡马) 有好多 Tour
去Uyuni 的3d2n 可以從這兒出發
當初就計劃了不走回頭路

San Pedro De Atacama 當地六有些景點和Uyuni 3d2n tour 差不多.
plan 行程時有諗過要唔要留3日2夜
又或者 Lake Titicaca 萬一天氣唔好就來呢度
但 La Paz 去 uyuni 的機票都要提前訂
所以去到邊玩到邊, 都有好多限制

San Pedro De Atacama  我地只有一天時間,
只去最出名的月亮谷 (Valle de la Luna)
第一站
帶墨超導遊好 professional
講到好似 Professor! 
上了一堂地理課



日間氣溫太熱, 團都是下午出發


Professor 叫我地最好放底袋係車
我把証件銀包通通放下了 
好彩聽佢講我只帶了手機影相.
 因為條路好窄
我地要捐窿捐罅



韓劇“來自星星的你" 裡的都敏俊教授將一疊在阿塔卡瑪沙漠拍攝的星空圖
送給千頌伊的弟弟, 
並告訴他 “智利 San Pedro de Atacama 是全世界最適合看星星的地方




鹽晶


有d 路要爬
我應該令個袋仔
要爬的地方只好把iphone 放在團友袋里, 放棄影相.








  

我地呢團唔多專業行山.
導遊都話山區一日氣候變化好大,
要注意衣著。



 


月亮谷tour 好正。 
係行得好急
如果行返慢d 可以慢慢欣賞




我地係沿住呢條路行上山










一班人坐在山洞里上堂和乘涼






有單車團


上返車去第2站: Tres Marias


三個聖母像, 似嗎?
認識了 Equador 的朋友
下次去中美州有 guide

 




第3站


話沙漠小鎮一年只有4天的雨
曾經有四百年沒下過雨






現場好壯觀!
相機影唔出
我畏高唔行了











Professor話佢細個同細佬
包住棉胎, 玩滾落山




最后一站







估下大家望乜










Professor 叫我地太陽落山才上車回程
即係幾點!?
坐了太半粒鐘
開車個陣天都黑齊


都有日出團
quote 李美玲 - 清晨5:40健行走往月亮谷, 
40分鐘星光大道, 銀河星星就在眼前, 真是美極了, 
月亮谷沙漠很難走,鞋子一直陷在沙中,
手腳並用爬上沙丘欣賞月亮谷!




 

Dinner 去另一 agent 推介餐廳 Las Delicias de Carmen
都ok, lunch 個間好食好多


strawberry juice 好好飲










4 comments:

  1. 要捐窿捐罅 ,又要手腳並用爬上山,好有征服感。
    真係佩服 ! 佩服 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔算太難行,好好玩
      係有一個高位導遊要一個個拉我地上去

      Delete
  2. 風景好特別,似去了沙漠,也像上了火星^^
    你地團人都幾多喎,有冇二三十人?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 上了月球🤣🤣 架車 應該坐20人左右

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"