Sunday, March 3, 2019

11. 南美雙天夢 Day 7 - Peru - Huacachina to Paracas


和FB 南美背包客group 的李美玲差不多時間到達秘魯.
今早互看相片才知大家都在Huacachina, 未能碰上
旅程唔多跟團,
旅遊group 的 sharing 更加深了我去南美國家的認識

这次旅程認識了一些旅客单獨流浪半年, 2年,3年...環遊世界
感恩離職后約到同伴們一起出遊
不用孤單上路
而且有團友會基本spanish, 對旅程幫助好大
今次離職時間又剛對上季節, Timing perfect
原來我地都约咗好几年......

上次跟朋友去過一次阿根廷
今次嘗試自已plan.
 因為想去的地方好多,
時間又有限,
結果每天都在趕行程.
旅行一個月可以说是我們的極限
需要體能心情各方面的配合
要去流浪都不是容易事


早上6am 起身, 已見有人行上sand dune 等日出 
今朝又要早出發,游泳池又錯過了













可以请酒店 pack 好breakfast令走。
shuttle 未到食埋先
簡單健康的早餐
黑咖啡我放棄了丨
如果可以係池邊慢慢享用就好啦



日出上到頂大約6:30am.








沙漠會移位嗎?


今早市區有些塞


1小時車程到 Paracas
剛好Dakar 賽車賽在秘魯舉行
(Dakar Pisco)


先放底行李係Alfredo office
今日玩完Paracas, 傍晚回Lima.
如果搭Peru Hop 巴士, 話可以放底行李係佢地相熟旅店.

與Alfredo 合照






Paracas 的沙灘
帕拉卡斯灣 Bahia de Paracas










2 comments:

  1. [今朝又要早出發,游泳池又錯過了]
    所以就算住靚靚酒店都係無乜機會享受,都係會嘥。

    ReplyDelete
  2. 係架, 只係有d 好熱既地方, 無冷氣訓唔到

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"