Sunday, April 14, 2019

30. 南美雙天夢 Day 14 - Bolivia - San Pablo de Tiquina 過湖 / La Paz 最高的首都


酒店包的士車我地去Diana Tours 巴士站
Copacabana 去 La Paz 3小時車程
好快我地去到 San Pablo de Tiquina 要先過湖


要另外比幾元轉船







到對面岸等我地架大巴



呢度係Lake Titicaca 半島與半島之間


巴士點過河?
現今既世界仲有咁既車船
無奈 Bolivia 窮





巴士要 back up



Lake Titicaca 再見了





由高山進入下一站
可惜只能在車上極速見到最美的 La Paz
我們只有半天時間在此




山頂公園


好多旅遊巴都是11pm 才到La Paz
我唯一要求唔坐夜車
因為我要坐吊車.


之前團友係 Puno揾唔到鞋店
快到站巴士經過成條賣鞋墊的街
La Paz 唔多上到網
當時唔知點 call 的去酒店
好彩等咗一陣係條街截到的士 
又令咗司機電話明早7am出機場
但酒店叫我地早 d 6:45am 出發
 Whatsapp 司機無回
酒店又唔行幫我地 call 司機
只好用酒店禦用司機
拋棄了原來的司機


無留心 book錯郊區酒店 Hotel Calacoto
又無機會行 La Paz 市區 :(


酒店附近有超市和商場, 又無時間行.
Book 酒店只check 近吊車站 



仲要係綠色線最遠一站
又無做好功課唔知去邊
當地上網超慢search 唔到
最後問車站坐吊車去了一個觀景台  (mirador)





我地坐綠色線




La Paz 地形幾特別
又山又河



因地形關係,
吊車在La Paz 成為大眾重要的交通公具


見到好多地方似貧民區, 亦有豪宅和軍區


屋與屋之間密到無路.
行樓梯爬返屋企?



轉黃色線



開始天黑了
仲有雪山



















觀景台裝修
怕治安唔好
我地唔敢自已四圍行
就係車站內食炸雞薯條
只能室內隔窗觀景
 

第2朝的士去機場
酒店幫我地 pack 咗 breakfast 路上食







的士司機見我地係咁影相,
停埋一邊俾我地影






機場都影到雪山
機場好高!

 
  

08:40/09:40 La paz fly to Uyuni 起飛了






食埋酒店早餐





8 comments:

  1. 機場海拔都好高, 要吃高山藥嗎??
    這裡的房屋重密集過HK!!! 要日日搭吊車/行路返歸, 畏高, 心血小, C得啦.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 團友由飛抵cusco 開始頭痛了10幾日。 有人話坐巴士會好過坐飛機。我有一朝去到puno訓醒感到頭開始緊,食Panadol 無事了。 紅景天只是預防,去到真頭痛要吃止痛藥了。 因為地勢高,la Paz 吊車無香港吊車咁高,對畏高有幫助嗎? 南美- 只能建議無工開的話,玩多幾日慢慢玩
      我在la Paz 的時間太短,聽人話應該係一個好玩的城市


      Delete
    2. 南美, 其實我好想去!!! 但我個人身體健康問題, 所以都係望梅止渴算!!!

      Delete
    3. 阿根廷呢邊唔係高山區,可以考慮😈

      Delete
  2. 雖然無乜高樓大廈,但房屋都好密集,山頂望夜景都好靚呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 完全想像唔到la Paz 係咁樣,感到新奇

      Delete
  3. 感覺你地去既地方多,有啲地方逗留既時間好短,唔夠時間玩。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 南美太大了,玩既地方又多,其實大部分地方好細,半日時間夠了。 又要配合巴士時間。 如果少去2个地方,或去多幾日,時間會鬆動D

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"