Saturday, March 23, 2019

17. 南美雙天夢 Day 9 - Peru - Agua Calientes 熱水鎮有妳自己的故事


酒店對面就係 San Pedro market 
(Mercado Central de San Pedro)
要買手信 Cusco 相對比其他地方便宜
每日都早出晚歸
咁好既酒店位置都無機會去





今朝大家都早起
病友終于有精力行下 Cusco





Cholita, 是南美傳統原住民婦女,不過不能當面這樣叫,因為是殖民時期留下的叫法,有貶抑的味道。她們的服裝大多是花花綠綠的蓬蓬裙,綁兩根辮子,有的還會編毛線假髮辮做裝飾,腿上穿毛襪或長褲,再加上帽子。背上的彩巾可以禦寒、背小孩或裝東西。這樣的裝扮不分年齡,即便是老奶奶,也像小姑娘一樣綁辮子穿裙子





當地特色Balcony 








今朝無琴晚咁凍
到中午卻熱到我地3人都要買短Tee
每天都唔知係乜天氣
最好都係層層脫
今次冬天衫帶多了, 夏天衫卻不夠~







琴晚食既餐廳 Papacho's 就係2樓,
可以係Balcony 欣賞夜景


朋友話要來看12角石


終於明白什麼是12角石



琴晚坐車回来, 就係山上斜坡駛入城
睇住夜景又影唔到


  琴晚望上山,
望到個耶穌像夜景@Saqsaywaman (薩克塞華曼)
我地已經不想動, 相都無影.






同阿根廷一樣, 好多狗


返到酒店等7:30-8am tour pick up 
大行李留在 Cusco 酒店
只帶一日行裝, 今晚住馬丘比丘山腳下的熱水鎮,
明天再回來Cusco
今朝留下Laundry, 明晚回來令
回程request 酒店比樓下既房我地,
唔好上多層樓梯


離開前趕緊影埋酒店既花園
好舒適




先来私家車酒店7:45am 到接我地, 
再送我地去油站轉中巴
早上沒有導遊,
我地只是跟車走
 車沒什麼風, 
只有车頭能開窗
氣溫又越來越熱, 焗屎人!


離 Cusco 2 小時車程的 Ollantaytambo,
  原先有諗過住係度 
唔熟呢到位置
呢2日既行程都來回了一次.
呢個town 比想像細好多





係車上已望到Ollantaytambo ruins





 
觀光客前往馬丘比丘的方式有三種:
1. 走印加古道健行四天三夜。
2. 坐2小時巴士到Ollantaytambo, 再轉2小時觀光火車
3. 體力與時間換來的窮人路線,
先坐6小時車Cusco 到Hidroelectrica,再轉1小時火車或走鐵軌2-3個小時
亦可以一早從Cusco 出發直接去Machu pichu
朋友建議住在 Machu pichu 山腳下的熱水鎮
第2朝可以早點上山, 避開人潮影相.


 我地相信Alfredo 才book 呢個 package, 
很不幸我地係路上先知自已跟第3條路線
中途有一次休息站
我坐係靠山個邊既車位
又訓咗覺, 後來不經意望出先知驚
 條路就在高崖邊。
 山邊間段又有水澗湧出,
落大雨的話, 水澗會唔會兇湧到沖架車落崖!???
好彩今日好天!
 無路燈, 難怪晚上回程不會原路返
 難怪團費咁平😨😨😨
應该包 George 架车來回😪

 
  
終於可以落車
又無人話我地知跟住點
跟住人行
上樓食lunch 
問其他團友都係行2個鐘鐵軌, 話條路風景優美


豆子+馬鈴薯煮成濃郁湯,當地人搭配米飯吃~




我們每人令住一小袋行李 + 天熱著咗好多衫沒走鉄軌,
 Alfredo 琴晚半夜 Whatsapp 話我地要自已係Hidroelectrica 買火車票
又熱又排咗好耐先買到飛
今次真係被賣豬仔
Alfredo 話會退返火車票$$$比我地.




估唔到日頭超熱
我地三人都買了短tee 
店用紙板隔個試身室比我地試

試下Inca cola, 即係我地既忌廉汽水


等了幾小時,
店員話我地知前一班火車係當地人搭的
外國人必須搭後一架
火車係幾靚
沿路見好多人行鉄道
但只係沿住鉄道和河行,
 簡單的自然風景有幾優美!?


終于到了熱水鎭
















Alfredo 選的 Casa Blanca hostal
門牌都無.
沿路好多人 sell 我地
有人問我地搵乜
先知我地就站在Hostal 附近
呢間Hostal 係成個馬丘比丘 package 唯一令我地滿意既地方😅
老板好 nice
一到步先 brief 我地
仲講解埋明天的步行路缐
結果我們明天沒跟 tour guide
自己走


房間廁所都好亁浄


熱水鎮似九份
仲有大球場



太陽的後裔












晚上導遊約了在廣場集合
終於見到導遊
Tour 包團餐
但導遊竟然唔知要幫我地買machu pichu 入場證😵😵
Alfredo 係經Cusco agent, 再搭上現在的導遊
又交涉了一輪 ....
導遊終於上網幫我們印好, 明天的來回巴士票, 入場證和回程的火車票!
今日真係一d安全感都無. 
明天馬丘比丘可是成個trip的重頭戲!
難道我地要滯留一日
後來看到有人出文寫馬丘比丘
後面仲有一次如果對方早d出文, 我就唔駛走冤枉路
佢回應這段路是屬於我自己的故事




市集





明天5am 起身!




11 comments:

  1. [每日都早出晚歸咁好既酒店位置都無機會去]
    咁你地都無時間洗衫?

    [終於明白什麼是12角石]
    有12個切面既關係?

    [我地已經不想動, 相都無影]
    點解?已經超攰?

    [車沒什麼風,只有车頭能開窗,氣溫又越來越熱,焗屎人]
    咁好易攪到病啦!

    [係車上已望到Ollantaytambo ruins]
    我仲以為係要行幾日行餐死先至會到添,原來有3條路線可揀。

    架tuktuk車有中文字添。

    [很不幸我地係上咗車先知自已跟第3條路線]
    咁迷好慘囉?

    [難怪團費咁平]
    真係兇險。

    個午餐睇個樣都唔錯吖?

    [今次真係被賣豬仔]
    當時有無驚?

    [試下Inca cola, 即係我地既忌廉汽水]
    有無雪凍到架?

    架藍色小火車都好新淨下噃?

    [老板好 nice一到步先 brief 我地,仲講解埋明天的步行路缐。結果我們明天沒跟 tour guide自己走]
    真好彩。

    [熱水鎮似九份]
    咁呢叫熱水九份都唔錯

    [太陽的後裔]
    秘魯版太陽的後裔。

    [導遊竟然唔知要幫我地買machu pichu 入場證]
    慘慘慘!

    晚餐OK嗎?

    ReplyDelete
  2. 幾乎每日搬酒店,早出晩歸唔干呀
    有12隻角的。 無精力興奮了
    當初約團友,大家一致同意無精力行上山🤣🤣
    唔知点解tuk tuk 有中文字
    第三條路缐只嘆我無做好予備功課👿
    驚架,荒山野嶺,唔知點行
    汔水夠凍
    火車係幾靚,亦都好慢
    午餐晚餐都可以

    ReplyDelete
    Replies
    1. 定係韓國版太陽的後裔🤣🤣

      Delete
    2. 都唔知正版太陽的後裔係邊個至真呢

      Delete
    3. 秘魯曆史比電視悠久掛

      Delete
    4. 係喎,咁答案已經有喇!

      Delete
  3. 影人的時候他們一般會不會拒絕或是唔高興呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我見到既唔會,可能旅遊區好D。 之前好似聽人講過忘記邊度唔鐘意

      Delete
  4. 我當時應該係觀光客前往馬丘比丘的方式第四種:超窮路線搭車去Ollantaytambo再行30km路軌入去🤣
    你入去嘅第三種方法,係我離開時的方式,不過我無坐火車,都係行路軌。
    當地政府就係想劏盡遊客錢財,平民火車唔會比你坐,遊客想坐就只有坐天價的觀光火車。天價是以路程長度同價錢作比例,我當時就係為咗呢啖氣而決心唔比佢當水魚劏而行入去

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好似都幾多當地人去旅行。馬丘比丘個part 我無做好予備功課,對路缐不熟悉,無諗到鉄軌係平路呢。 有時間我都寧願去多D地方,唔會行30km🤣🤣

      Delete
  5. 係喎唔怪得我都覺有少少似台灣XXD

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"