Saturday, April 27, 2019

36. 南美雙天夢 D17 - Bolivia - Uyuni 3D2N Tour D2 紅鶴之旅2



我們去了好幾個湖,
紅鶴話係因為湖裡紅色藻類的關係,
吃得越好的鶴就越紅

 Hedionda Lagoon (Laguna Honda / Deep Lagoon) – Ramaditas Lagoon






  

 

  















































































































沿住湖邊行到去餐廳


我地影相其間,
司機又準備好我地既lunch










飯後團友繼續去湖邊影紅鶴
我懶得走, 留在餐室 hea 



躺在 bench 上 hea 也不錯






原來另一邊紅鶴更近湖邊






















2 comments:

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"