Saturday, March 30, 2019

23. 南美雙天夢 Day 12 - Peru - 紡織島 Taquile Island @ Puno


雖然雙天是今次行程的主要目的,
其實我最大期望在朋友極力推薦的 Lake Titicaca (的的喀喀湖)
昨天來到 Puno 看到 Puno 的市容, 真的很落后,
對朋友的極力推薦變得疑惑.  

昨天早回酒店睡覺, 亦睡得很好,
但早上5點多醒來, 我開始感到軽微頭痛
我好少有高山症, 唯一一次在瑞士少女峰
趕緊食 Panadol 後無事。 

Lake Titicaca 海拔3812m,是世界最高海拔的湖
幾乎跟玉山一樣高,
更是南美洲最大的湖泊, 可以話大過一個國家
湖上有許多「浮島」🏝🏝🏝
我仲以為浮島無得沖涼, 聽說晚上很冷很無聊
所以一直都唔敢book
琴日各團友睇完浮島靚靚住宿相後, 都同意住浮𡷊。

原來浮島屋主話要6:30am接我地
我地出去行街後,  浮島又留message 比酒店話可以遲d 8:30am pick up
點知今朝 6點幾就收到message 話佢地來緊酒店 Pick up
來來回回後屋主都係7:30am 來到, 話要同我地溝通
原來佢地來sell Tour 和想收$$$ 先
Taquile Island Tour 大約120 soles + 參觀浮𡷊 (uros) 8 soles.   
提出的價格和琴日Inka Express offer 既差唔多.
我地話未Ready, 可以依照返8:30am pick up
食埋早餐, 執好一日行裝上浮島
大行李留在 Hotel Totorani



我地決定坐明天下午2pm 巴士前往下一站
明早有多半天時間, 可以去埋 Bolivia Embassy 申請埋簽証
趁仲有時間係酒店print 埋漏了的資料


浮島屋主安排了的士和私家艇來接我們。 
一早多雲,對今天天氣沒什麼期望。


其實可以自己去碼頭買船票會平好多.
不過要好早出發




島主兒子Diego在碼頭接我地
艇上都有禦寒blanket





船航行在兩行草叢之間






中途島有人收8 soles 參觀浮島




傳說中,1000多年前,印加人來時,
當地原住民為了躲避侵略,而跑到的的喀喀湖上,
用蘆葦做成浮島,在這裡居住,
島上的屋子也都是用蘆葦所蓋
洗澡也可以直接跳進湖裡
現在蘆葦島多是觀光, 和遊客住宿用的,
島民都會把孩子送到陸地上生活、上學。




觀光用的船






先送我地去跟Tour,
行完再返浮島
小行李交託俾島主



Tour 大隊已經在浮島上
呢個島幾大




島上有cafe



我地遲去, 好後悔無時間買船仔


我地無坐慢既觀光船
坐快船去Taquile Island
(Plano Isla Taquile 紡織島)
都要1小時的航程 
大風大浪的話會暈船浪


 

今天的導遊雙語講解

 

蘆葦草


到了Taquile Island



Puno 是全世界最高海拔的淡水湖,
會行上更高海拔(4338米),
雖然沒大興趣去西藏
會想自己能否應付高山症呢!?


行上到Taquile island 又開始高山反應,
我地行得好慢
景色不能和歐洲湖泊相比











Local 會坐在一邊賣紡織物









島上仍有人住








我地慢慢行
終于包尾來到食Lunch 的地方
其他人已開餐




好想食肥雞


飯後有介紹服飾, 染料和表演
Taquile Island 因為島上的手工藝
而在 2005 年被 UNESCO 世界遺產
這邊的男人跟一般南美洲的男人不一樣,
他們八歲就需要開始用羊毛針織,
連娶老婆都是要看針織能不能細密到滴水不漏才能娶回家.








與眾同樂








島上大廣場, 小孩在踢球









另一間餐廳




不走回頭路
船在島的另一邊等我地


















後面我地去了太陽島
比Taquile Island 更美
可以不用來Taquile Island

還有Amantaní 另一個大島,
航行時間比Taquile Island更遠




8 comments:

  1. 當地島民有點似亞洲人面孔

    ReplyDelete
  2. [好想食肥雞]
    你地早一日迷已經食左隻燒春雞囉?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你地日日都咁多行程實唔記得啦!

      我好like食雞所以就會特別留意到囉。

      Delete
    2. 係呀,宜家邊寫有d 地方已经記唔清了

      Delete
    3. 去既地方又多,又無時間整理,無計。

      Delete
    4. 因為當地上網好慢, 每次上網都要成分鐘以上, 只能相片的回憶

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"