Friday, March 22, 2019

16. 南美雙天夢 Day 8 - Peru - 這裡的鹽田不在海邊,在山谷裡!



(摘自歐拉新鮮事 Hola World)


Sacred Valley 的最後一站 - Salina de Maras
村民將有「含鹽」泉水引入大大小小3000多個鹽池.
當水量夠時,就把鹽池內的水源入口關上,
等待太陽將水分蒸發,
慢慢地就可以看到結晶的鹽巴
池水會變得很白
接著就可以採收鹽
大大小小的鹽田就佈滿整個山谷










沿路有點可怕,窄路沒有護欄
雙線行車都好勉強
好怕汽車失事
當我地行完鹽田離開時,
一出門口, 就看見地下有剛掉落下不小的塌石
 難怪之前找較大的旅行團, 都好少走呢條路線



原來買的套票不包括鹽田
要另外買,好似10 soles





各種不同的鹽產物






可愛袋里是鹽包
後面仲有好多行程
拿不動啊



 


下雨的關係
池水由白變黃


今年6月15號開始, 鹽田已經不能進入了。
只能從觀景臺遠處眺望整個鹽田了。
根據新聞報導說,在鹽田中所產的食用鹽及醫療用鹽發現了一些紙,煙頭 ,塑膠等⋯



















人為的傑作??





 









回程了





又一車隊


有好多雪山








回到Cusco 路上塞車
未能前住観景台看Cusco 夜景


一團友先回去休息
我地2人去了 之前 Lima 民宿介紹的 連鎖餐廳 Papacho's
- Peruvian Burger



夠邪惡






餐廳有露台
今晩都幾凍,飯后快步回酒店
  

FB 南美 group 的相片, 話好味


 


宿 Hotel Masterio San Pedro 

我在Cusco 的時間不多
其實在前往馬丘比丘的路上,
有多個值得一看的景點






10 comments:

  1. 聽你咁講,呢後路在交通上都真係好危險下。

    ReplyDelete
  2. 好吸引, 好想去!! 我年事已高, 沒能應付了, 看你的遊記當自己去左....@@ ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 南美係秘魯高山症辛苦,行程最后面仲見到一班北京老人團呢。 今次係又辛苦又好玩。如果唔去咁多地方會軽鬆好多。
      有機會我仲想去中美洲😁

      Delete
  3. 鹽田很特別,在其他地方未見過的。不過條路好驚喎,有沒有其他安全一點的路去得到呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 只得一條路,要改善唔知等幾耐

      Delete
  4. 你這條路線雖然較迂迴,但也看到不少有趣風景呢
    最尾果樣係咪油炸鬼?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我無见到,我估類似,有人話好食

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"