Friday, March 29, 2019

21. 南美雙天夢 Day 11 - Peru - Inka Express Cusco to Puno


決定前往下一站,
Cusco 無多留.
 再次離開Cusco 酒店
我已忘記了呢2張相係邊個位影.




今日會坐Inka Express 巴士去 Puno
都係臨時 book, 邊走邊定行程
估計 Inka Express 搭既人不多
琴晚又遲返Cusco
琴日Whatsapp 諮詢 Inka Express 
佢地可whatsapp 發個 payment link, 直接網上比$$$, 好方便

又叫了George 一早來酒店接我地
佢去錯巴士站, 好彩又趕得上
 

Inka Express將原來 6小時的車程,
包裝成一日遊(9小時)
早上6:50 開車,5pm到Puno.     
中途有6个觀光站,

费用US$40 包Buffet lunch.   
有三个景點要另付共50soles 入場费。








 今日全車只有13位乘客,
可以隨意坐。 
坐位又闊又好坐



Inka Express 巴士上有好吃的面包和飲品無限供應。  


自己撕面包吃
太好吃了, 我要了幾次


路上風光



Cusco 3800m Altitude
第一站:  7:40 am  — 3122 meters of altitude.
景點也離不開教堂和西班牙統治時留下來的遺址。











真想買回家








今日又有太陽
沿途風光都很美
離開香港前話日日落雨
來之前我係無晒心機



第2站: 10:00 am — 3450 meters of altitude.
 

呢度要比entrance fee - 10 soles















Inka Express Tour Guide Spanish + English 雙語講解









 

Volcano rock




小朋友簡單的快樂天地







廁所收$$$






影得好靚咁, 其實呢度d羊好污糟











8 comments:

  1. 呢一程車既景點都真係唔錯,用whatsapp夾條link就可以比錢都真係估唔到咁方便,好正。

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. 都真係唔少功課,我自己都無睇哂,遅D得閑再慢慢睇

      Delete
  3. 想問如何改番做BLOGGER?? 我不知自己是BLOGGER 定是G+, 頭大@@

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔記得邊個位置,你睇下設定或頭像有一項選不是google plus. 我估計你唔改都得,只是如果你有upload 相或資料去google plus 會無晒

      Delete
    2. 你頭像傍有個g+, 4月會消失

      Delete
    3. THANK YOU!! 只是如果你有upload 相或資料去google plus 會無晒<<< 我估我明白!!
      你頭像傍有個g+, 4月會消失!!! O.K. 等4 月看大家如何相認~~ 哈哈
      THANK YOU!!

      Delete
    4. 》我估我明白
      我都希望我理解係啱🤣
      不是頭像消失,你左上角頭像旁有G+, 你去设定》用户设定〉 choose blogger instead of g+, should be ok

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"