Sunday, March 3, 2019

12. 南美雙天夢 Day 7 - Peru - Paracas Ballestas Island 鳥島


今日第一站 Paracas Ballestas Island
原先無諗住來 
諗住好似美國墨西哥等海岸
睇好臭既海獅
只諗住去 Paracas Reserve 睇風景
無諗到風和日麗下的 Ballestas Island好靚
Paracas Reserve 既風景反而一般
好彩跟住 package 去埋






Ballestas Island tour 8-10am
如果當天Lima 出發,
巴士會3:30am 開出,
所以我選擇係Paracas 住一晚




Ballestas Island 如果自己報名大約 30 soles
我地架船既 tour guide 英语和西班牙语講解












同 Nazca 缐一樣,
巨大的印加燭台 (El Candelabra)
標記不知怎樣形成




雖然不能近距離跟動物接觸
鳥群的數量非常驚人
聽說冬天去動物會躲起來冬眠
我地今次就見唔到企鵝













千千萬萬隻雀仔就在眼前
小心雀💩, 好似無人中招










































海浪做成蘑菇形











唔會有美國海岸既臭味


























喂哺幼鳥








悠然自得












某君訓住來不停同我們揮手







石上有一隻隻紅蟹
相片看不清楚























呢架船好近岸邊


慵懶的海獅







































回程了














岸邊都有


去南美前朋友介紹 Ecuador 的 Galapagos Islands 超多動物,
飛去要轉二次機,只能留待下次。







團友又埋怨無靚酒店



6 comments:

  1. [如果當天Lima 出發, 巴士會3:30am 開出, 所以我選擇係Paracas住一晚]
    我都會跟你一樣做呢個決擇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 所以我無跟好早出發既英文巴士團 Peru Hop,
      走去搭當地多d班次既西班牙文旅遊巴.

      Delete
  2. 岩石上白色既野好大機會係雀鳥屎屎。

    ReplyDelete
  3. 島上的建築物係咪已經無人居住了?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 應该無,但唔知科硏人员會唔會去

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"