Tuesday, January 15, 2019

6. 南美雙天夢 Day 5 - Peru - 富貴海濱區 Miraflores @ Lima


在Lima 的時間有限
選了住在最美的富貴海濱區 Miraflores.   









 朋友提醒記得係秘魯食 Cuy (Guinea Pig)
又名天竺鼠、葵鼠
 

今朝要先去醫院打黃熱針.
打完10日後才會有效
我們剛好第10日進入Bolivia

 



行去醫院的路上有好多牆畫








醫院開門前先去食早餐
@ Pastelería & Cafe Chelsy


估唔到甜食仲好味


木瓜汁不錯



香港衞生署打申請Bolivia Visa 的黃熱針要排幾個月,
臨出發前 search 到呢間Lima 私家醫院可以打 (140 soles)。  黃熱針是永久有效。
仲要近酒店,好顺利完成任務
 


  入門右邊vaccination 房打針,再入院內登記和付費
針頭好細, 一點都不痛
員工都不會英語
忘記了一位團友會點西班牙語
為我們的旅程帶來很大的助力和暢順
整个旅程會英語的人係寥寥無幾

 

 Good hope clinics 行過去就係海濱公園
來之前見天氣報告日日cloudy 和落雨,  
出門前已對旅程心淡。 
見太陽出來喜出望外
今個 trip D相都背光😔
綠色的草地比相片靚好多.
才想起唔記得帶360相機😣




呢個好似係跳傘公園
後來有人叫我地先離開,
等幾分鐘公園重開再入去.



 愛情公園















琴晚機場過來就行下面既海濱路
唔夠時間唔行落去lu













利馬就在懸崖峭壁上
風景比我預想更美!










睇返相先见到海面上好多泳客











 

 

 














慢慢行過去Lacomar 商場








看完美景和 shopping, 
帶滿足離開第一站Lima 
返酒店 checkout 


秘魯車牌













 

23 comments:

  1. 西班牙語和西班牙文都唔識睇,自由行都有一定既難度。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 是的。跟團又貴。 當地有英語版旅遊巴士,但巴士出發時間好早

      Delete
  2. 小月,見你用那本旅遊書名作標題,以為你跟佢攪嘅團去南美添,睇晒你遊記原來自遊行~ 那個所謂達人,從旅遊業界朋友得知現在已是聲名狠藉的偽旅遊人⋯⋯ 不過就算唔聽朋友講都估到~
    利馬海濱好靚,我當年純粹路過,沒有好好遊覽⋯⋯

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我只知雙天夢,睇返先知雙天夢遊係書名
      我唔知佢聲名狼籍。 N 年前聽佢个talk 先認識馬丘比丘。 之前跟朋友去過阿根廷, 今次自己plan, 比跟團平好多
      我都算路過Lima, 只夠時間去miraflores.

      Delete
    2. 相信類似佢呢D達人,因為要食呢行飯,無可避免出發點就係以賺錢為目標,不過睇下計較到那個程度啫。
      現今大部份想出名的旅人出發點都係以搵著數為終極目標,試想吓有人贊助埋你去玩係幾咁吸引的事。當然,並非人人成功,早排出書時留意多咗,不少不成功達至名成利就的旅人,遊記停寫了、面書專頁荒廢了,想問問他們對旅遊的初心是如何呢⋯⋯

      Delete
    3. 同意,都係想睇佢地遊記多過旅遊書

      Delete
  3. 市容都好現代化喎....
    同埋城市建在懸崖上,海邊風景都好靚呢!
    打完針之後會唔會有發燒之類的反應??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我地行程緊湊,我都驚有事。結果係乜反應都無

      Delete
    2. 最近看新聞都有留意秘魯酒店遇劫那單新聞,感覺都幾得人驚喎
      同埋原來都幾多HK旅行團去呢

      Delete
    3. 個D係超級富貴團,個間酒店一晚几千元。 南美普遍酒店一晚才幾百元。地點又通訊困難,被賊人看上吧。 Facebook 上的南美group, 大家講返自己的経歷。 普遍都感覺良好。 這次意外真遺憾。 聽講旅行團D人夾$$$比死者家屬。

      去年可能機票平咗,多咗人去南美

      Delete
    4. 1,2月係香港團去南美的季節

      Delete
    5. 其實參加呢D富貴團都真係好危險下架

      Delete
    6. 項明生話南美酒店越貴越不安全。又點會諗到驚嚇成咁

      Delete
    7. 以前台灣人富貴時,在國外旅遊都係財大氣粗咁架,而家就輪到大陸人。外國人分唔到邊啲係大陸人邊啲係香港人。總之見到成身都係名牌野咁就知邊啲至係佢地既老闆囉。

      Delete
    8. 同是中國人,都被當肥羊宰😵😵

      Delete
  4. 原來現在黃熱針已經永久有效,那麼針紙是否也是永久有效呢?如果係就趁得閒去打咗先。
    去到秘魯打針比香港平好多喎~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係秘魯醫院話我地知的,你最好再問下衞生署。
      Lima 好似唔係最平,好似Cusco 醫院仲平D

      Delete
    2. 我係puno 的Bolivia embassy 申請簽證。 去la Paz 和 uyuni 可以不用打針。 我沒有用到打針卡。 但Cusco embassy 好似要睇。

      Delete
    3. 如果去埋巴西森林要打針啊

      Delete
    4. 多數都一次過去埋,一定要打了,人森材可能要吃埋瘧疾丸添。

      Delete
    5. 我地三人都有肚痾症狀

      Delete
  5. 正想問你點解唔响香港打,原來要排隊。

    我都無諗過Lima咁現代化,好靚。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我係一個月前先訂機票,衞生署叫我地check 其他國家或延期😅
      下一篇出六星級既旅遊巴

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"