Monday, January 14, 2019

5. 南美雙天夢 Day 4 - Amsterdam 飛往南美國度 - Lima @ Peru


Jetlag 大家都早醒
齊齊去食早餐 @ Omelegg


唔係我想食既蛋卷, 好似叫錯
都係B&B 好食d








  




 

入去搵廁所见一間 bookstore 减价
又收入囊中😁






本來想去埋 Albert cuyp market
趕不上留返回程再去.
返酒店checkout


機場Miffy 店以外仲有好多選擇 😍😍😍



 Delft Blue源於中國,
古時荷蘭商人會直接輸入中國出產的瓷器,
但是十七世紀明末清初年間戰亂頻繁,
商人買不到瓷器回荷蘭, 就乾脆自己造
最初是模仿中國瓷器,後來發展到擁有自己的風格



唔知點解有時劃唔到位
KLM 訂票時有 whatsapp service 可提供協助.

特區護照係荷蘭機場可以自助過關
有位鬼妹仲話我地排錯隊
唔夠高既可能過唔到機
關員笑說下次要準備高跟鞋






Lima 民宿透過 Booking.com 通知我們入民居要passport copy.   最好揾相熟的士司機可直接入屋苑。  原本打算係 Lima 机場有24小時打申請Bolivia Visa 的黃熱針。  12月問香港衞生署己full 到2月中,建議延后行程。   澳門話只有澳門居民先可以打。 打電話去Lima 机場 clinics 又聽唔明佢D英文。  叫民宿幫手打電話又一直打不入。   last minute search 到 Lima 其他可打針的地方,有一間就在民宿附近。 民宿電話問就比咗另一部門電話,又係一直打唔入。  原來的接線生話要睇有無 stock.   決定博一博, 用民宿相熟司機 (大約US$20),只係機場換埋$$$, 早點入住。  屋主都問我地去邊,點解要打針。   佢話去Bolivia 唔駛打針。  但我地要用來簽證。


 屋主另外提供房門电子密码,自己 check in check out.



房都 ok.   但無相咁靓
無 balcony 
我地竞然無见到 WiFi password 係門后面






民宿有泳池,可惜星期一唔開
可 book BBQ
    飛 12 hr + 12hr 終於到步!
    完美的南美第一餐就在街角 — Pastelería San Antonio















    Info:
    • 秘魯claro電話卡較好

    • 利馬機場往Miraflores的 Airport Express bus, 車資單程US$8,車上有Wifi.   大約1小時, 路上塞車嚴重
    • 有間叫 QuickLlama air shuttle 才 S/15 pp,door to door S/20 pp時間可能少一點, 小型van 一樣有 wifi






    13 comments:

    1. 南美雙天夢遊會係乜野意思嚟架?

      ReplyDelete
      Replies
      1. 坊間既旅遊誌指
        秘魯的天空之城馬丘比丘
        和玻利維亞的天空之鏡鹽湖

        Delete
      2. 明白,另外係唔係雙天係你既夢想旅遊呢?因為我一初睇以為係雙天(夢遊)呀!

        Delete
      3. 我都諗過係咪加个格或點 - 南美雙天夢 遊。

        Delete
      4. 我又試過睇到雙天係兩天既意思,兩天夢遊?我將我即時既感覺分享一下笑下咋,唔洗改架。再睇多一次就OK晒,只係唔知雙天係乜野意思,而家明白晒。

        Delete
      5. 🤣🤣兩天我有無諗過

        Delete
    2. 我個腦係比較古靈精怪一啲

      ReplyDelete
    3. 估唔到在香港打黃熱針要排咁耐,我1995年打過一次完全唔洗等的,記憶中要HK$250左右,有效10年。
      南美洲的治安感覺好嗎?

      ReplyDelete
      Replies
      1. 我估多咗人去。 我10年前去阿根廷己感觉良好。有join Facebook group 既南美州背包客嗎?大家现在share 各人的経歴

        Delete
    4. 荷蘭去過風車村嘞?

      完全無諗過可以咁飛到南美,咁可以玩埋AMS又幾好。

      ReplyDelete
      Replies
      1. 無呀,荷蘭我只停留2日,天氣又唔好無去。只能下次有機會再去荷蘭
        我以前去阿根廷係坐BA 経London.
        今次要秘魯入智利走,其他airline 未必得。否則加多張秘魯智利機票好貴

        Delete
    5. 只覺得南美洲仲係比較落後,同埋治安好似差D

      ReplyDelete
      Replies
      1. 阿根廷係比較好的國家。阿根廷和秘魯治安並不算差,好過歐洲一些國家

        Delete

    想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"