Tuesday, May 7, 2019

43. 南美雙天夢 D21 - Chile - Easter Island 天然浴場



行完先回去酒店休息下
黃昏時再出來游水





















狗狗也來相樸









明天傍晚開 show
rehearsal 中
我地坐在池邊有傳統音樂聽


       Feb 1-17, 2019




我地每日都行呢段路返酒店
海邊餐廳就在這條路上




Easter Island 物價短缺昂費
超市都好似無乜貨
蛋都要幾元隻, 但大家都話要買蛋送杯面
好多背包都會係santiago 超市入定貨去 Easter Island
之前買的湯包食埋佢










6 comments:

  1. 睇到啲小狗玩得開心過人噃

    ReplyDelete
    Replies
    1. 跳水既小朋友都好睇,係狗更精彩,我地仲驚狗撞埋來🤣

      Delete
  2. 海水藍得忍不住要跳下去𣈱泳一番,好美麗的國度! 狗狗無處不在,我特別喜歡。 謝謝你教曉我要剔 Notify me

    ReplyDelete
    Replies
    1. 🤣🤣不客氣,那個位置是容易忽略的

      Delete
  3. 小狗一定生活都好逍遙......
    當地人應該主要是靠經營旅遊業賺錢了

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"