Saturday, April 20, 2019

33. 南美雙天夢 Day 16 - Bolivia - Uyuni 3D2N Tour 火車墳場


酒店有早餐
早上約了之前草屋見的澳洲2母女令返遺留下的水瓶
佢地無去Copacabana, 係uyuni 追返我地既行程.
佢地坐半夜長途巴士La Paz 出發,早上6點幾到uyuni。 
等8am tour 開門即刻報名即日出發3D2N tour


在Uyuni 我地參加 Andes Salt Expedition private English 3D2N tour

第一日10am 出發。
不想shared tour 坐車后座辛苦。
 我地三人包 private tour, 三人坐在車中間
每人US$250 + 220b 幾個景點 entrance fee+ 70b bus to 智利走. 
可能無英文司機,
來了2x 歳的 Spanish 司機小子和幫我地 book tour 的英語 sales

Shared tour 會住唔同酒店, 多人房
但Andes Salt Expedition 網上資料有誤導成份,
Private tour 唔係住我地想住個間靚 Salt Hotel - Hotel Lunar Salada
因為要加$$$和地點較遠
我們住另一間酒店, 有private bathroom, 都乾淨整潔。
後來導遊姐姐話我地知之前好多人都投訴過網頁誤導




 第一站: 火車墳場 (Train Cemetery) / (Cementerio de Trenes)
記得早幾個月前有位香港楊教授意外墮下身亡
現場所見,好多大細佬仲係四圍擒












我地上面係有企位,安全的

















去完火車墳場,Tour 先返 Uyuni 令 packed lunch 
前車后面就係澳洲2母女,又見面🤣


Vicuña 羊駝




先去一個市集
几十架4x4 就停泊在路上


鹽磚


簡單的鹽工廠




在此有售鹽











出發去下一站









白茫茫一片,司機點認路










鹽水不完全靠雨水
這處的鹽水是地底湧出的



玩完水,可見到鹽粉


Dakar 達卡拉力賽 在2008年,由於非州茅利塔尼亞境內的安全問題,
無法保障參加達卡拉力賽的賽員和記者的安全,
賽事組委會決定將2009年的達卡拉力賽撤離非洲,移師南美
原來過去多界已做成65人死亡
2016年 中國女車手郭美玲在排位賽發生車禍,
造成十餘名觀眾受傷,其中3人傷勢嚴重。


The Dakar Rally Monument,
built of salt to represent the passage of the Dakar Rally through the Salar de Uyuni.

Photos: The epic landscape of the Dakar Rally, seen from above







這兒曾經是Salt Flat 上唯一的 Hostal, 
后來關門后變成餐室






餐室有大㕔,有私人包房
廁所要比$$$













食物不在這兒煮的
Bolivia 景點多在荒野
食材都由uyuni 運去
就是今朝返uyuni 令的packed lunch 
薯仔番茄牛油果都是我們拍照時,司機先來切好上碟
肉是羊駝肉 Alpaca, 我們吃不完,讓司機們吃掉















Tour 又和我們玩影相
司機用車上的地墊, 扒在地上影相



原來呢 d funny photo 係3d2n 行程之一
司機教我地擺 pose
導遊姐姐翻譯


Leandro Salt hotel



30 comments:

  1. 小月UP-DATE 得好快, 差D 追不切....我NEW ZEALAND 遊記重未惗到如何下筆@@
    funny photo 係3d2n 行程之一, 唔錯, 有得玩, HAPPY

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我之前已擲晒D相上去,只係排返好位。 我無你地寫咁多字,details 可參考其他網頁,我自己都得閑時再慢慢睇返。 今日行程唔錯,happy🤣。 我仲諗緊今年去冰島or 紐西蘭

      Delete
  2. 好like第一張相。

    [白茫茫一片,司機點認路]
    呢架四驅車上標版上可能有個指南針架。

    今日既行程好好玩呀!

    睇你地影相又影得好開心,完全感受到呀!



    ReplyDelete
    Replies
    1. 喜歡第一張相係當地少有的一條路嗎?
      好似見晤到有指南針
      真係好好玩,無諗到今日有影相環節

      Delete
    2. 好似自己都坐在架車入面,睇住前路既影物咁囉。

      Toyota & 三菱D四驅車都在標板上有個圓波仔似指車針既物體,所以我估呢架車都有囉。

      Delete
  3. 好有大人國小人國feel,很有趣^^

    ReplyDelete
  4. 唔怪之得d照片影得咁靚啦`,原來有個攝影專家做指導。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 自己度位的話,大家一定等到罵罵聲

      Delete
  5. D相影得好靚, 後面幾張大小人國好正.

    ReplyDelete
  6. 你好,感謝你的分享,我也正在考慮Andes Salt Expeditions的3D2N private superior tour,想跟你請教一些細節:
    一、你參加的3D2N團,3人每人就是250美金嗎?前往智利的是搭巴士費用70bs/人嗎?因為他的官網上是寫一車要另外付160美金(private transfer),所以想知道你們是搭哪一種?

    二、總共三天的行程,都有按照官網上的schedule走嗎?還是邊走邊討論調整行程?
    因為官網上第二天有去兩個cave,覺得有點可怕 > < 也覺得好像不是這麼必要前往?

    三、最後兩天的住宿都不是官網上比較高級的hotel,是否有跟他們要求要退費呢?

    因為還在跟其他家旅行社比較評估,所以希望可以多理解一點資訊再來決定,希望可以得到你的回覆,先謝謝你

    ReplyDelete
  7. 1. 我們去Chile 是小巴20人左右,包括不同旅行社的旅客,不是private Transfer. 一定有group Transfer
    2. 行程都是跟旅社走。比$$最好問清楚,叫佢地寫在單上住那一種酒店。 我不知道有Cave, 網上有些 itin 是不正確的,當時我地想住其中一家高檔salt Hotel. 旅行社話佢地已無合作,但老闆無更正,好多人投訴過。 你可e-mail 去問清楚。 價錢$250 應该不变,更好酒店應該要加$$$$
    很難說那家旅社好,只希望跟到好導遊

    ReplyDelete
  8. hello 小月你好,想跟你請教一下,你那時候買三人包團,是總共750美金嗎?=每人是250美金?還是單一人就750美金?因為我現在跟他們交涉到最後的結果,他說superior的private tour是一個人750美金~@@嚇傻了...

    ReplyDelete
  9. 三人包團共750美金. 每人是250美金.
    但如果得你一人. 可能真係750美金.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你好~請問你有保留那時候的單據嗎?是否方便私寄給我,我想再跟旅行社確認&爭取一下,感謝

      Delete
    2. 無保留, 我諗你可以直接問, 我估網上好多人都係呢個價. 如果你一個人, 真係有難度. 你幾時去? 跟住就係淡季, 或者去到先book, 睇有無人可以同你夾?

      Delete
    3. HI~小月晚安!
      我是三個人要一起參加,所以才會以為可以跟你的一樣,是一車750美金(=每人250),目前暫定是3月底前往(相對應該算淡季,因為還在雨季尾巴)。
      住宿則比照他網頁寫的,第一晚住比較高級的luna,第二晚因為要搭shared bus,所以改住另一家普通的。
      因為在what's app上跟對方聊過這些細節&確認之後,要回到網頁預定,到了付款頁發現它是750*3人才覺得奇怪,但寫信給他,他也是回信說是一個人750,真是太奇怪了...導致於現在想訂又不敢訂,又怕到現場才去找會找不到OK的:(

      Delete
    4. 我見過淡季去既遊客都影到靚相. 不要期望太大, 反而可能有驚喜, 最難係揾到識影相既司機. 我之前認識一位資深導遊會英語, 你要試下聯絡嗎? 但佢都要搵 agent 安排車和司機等.

      搵ok既都係撞彩. 每人$750 太貴了. 可以現場才報名, 前段時間南美政局動盪, 先落訂實在怕怕. $750 是 Andes Salt Expedition 嗎?

      Delete
    5. 是的~就是你去的這家Andes Salt Expedition喔~
      剛剛已經再what's app他了(說很多部落格都說是250美金/人),就看他怎麼回覆...
      好啊謝謝你,若你方便提供導遊的聯絡方式的話,我也嘗試聯繫看看。感謝你~

      Delete
    6. 你參加&在網頁上看的也是這個吧?
      https://www.andes-salt-uyuni.com.bo/tour/superior-package-3days2nights-sunset-amazing-salt-flat-of-uyuni-laguna-colorada-laguna-verde-night-of-stars/

      Delete
    7. 3日既行程 group or private tour 可以話係一樣的. Private tour 只係坐車無咁迫, 同酒店private room. 我之前無superior 呢個字, 我認為無差別. 第3日只有短短5am-9am, 跟住就過智利. Andes 唔減$$$, 就找其他agent 吧. 大家既行程可以話一樣的.

      Delete
    8. 資深導遊 whatsapp Roberto +59 1673 23115
      在第37篇尾5有佢張相 - 帶帽男的

      Delete
    9. 剛看回有人5月去都影到水

      Delete
    10. 謝謝你~我再來聯繫他Roberto(但他的what's app頭照是個美女XD)
      對啊~很想看到天空之鏡,但我們也是預計抵達烏尤尼當天晚上,就先參加一團日落團,接著隔天再出發三日團

      Delete
    11. 我刚试加不了这个WhatsApp 号😅
      日落團3pm 要出發,你趕得上嗎?
      有無加入Facebook 南美group, 沿途上的資訊會有幫助

      Delete
  10. Hello~
    我有成功加到他了~他說他是Roberto沒錯XD
    目前在等他回覆消息
    有加入幾個facebook的社團,現在因為新冠病毒,也隨時在關注南美的狀況,希望可以順利出國
    謝謝你的幫忙~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 就是你說的美女号嗎?
      佢其實只係中年,係陽光令到佢膚色老

      Delete
    2. 對~後來他有換大頭照了!跟你遊記中的那位有點像(應該是了吧?)
      他初步報的價格很不錯,三人包車住宿也OK,一人只要180美
      但畢竟他是free lancer,在網上看不到其他人的評價
      想請教你當時和他聊天的感覺怎麼樣,如果找他,是可以信賴的嗎?

      Delete
  11. 哗,仲平.
    和他聊天很開心,感觉他可以信赖和资深,英语是我在南美见過最好的一位.
    我给你的Whatsapp 号對嗎? 回來後話我知佢帶隊好晤好

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"