Wednesday, April 10, 2019

28. 南美雙天夢 Day 14 - Bolivia - 太陽島@Copacabana 差點錯過你!


去La Paz 好多巴士都係11pm 先抵達
唔想太夜到La Paz,
因為明早一早機去Uyuni.
酒店幫我地 book 了1:30pm Diana Tours 巴士離開 Copacabana 去 La Paz
我們只有半天時間。
但去太陽島都是超慢船, 
正常Tour要成3,4pm才回程趕唔上巴士
我原先諗住半朝時間可以係酒店 relax 下
團友話要去太陽島 (Isla del Sol) 睇印加遺跡
酒店話可以包船一个motor 400b (即大約HK$450)
2個 motor 800b
酒店幫我地找了一个motor 既船去太陽島半日
我地又晨早7am出發
 今日好好天 , 差點錯過太陽島既美景!



見到日出













船家7am來酒店接我地2人
花花琴晚失眠,留在酒店補眠了




船每程要個半鐘




船家叫我地可以坐樓上


 都係坐樓下唔洗曬

 
 

太陽島傳說是印加聖島的起源地。 傳說在一場大洪水過后,是太陽神 Inti(因蒂)誕生的地方, 一直以來被艾馬拉族 (Aymara)及印加民族視為神聖的地方,亦是整個Lake Titicaca中最大的島.    島上有3個community ,較多旅客會到訪北面的Challapampa和南面的Yumani。北面的Challapampa的印加遺跡比較集中,而南面的Yumani多了民宿落成.  民宿沒有wifi.

3個community 要收入場費大約10b each.    但2個community 發生謀殺事件,所以島的北面close 了,只能去島的南面.  船家帶我地係Yumani落船開始行,行去南面太陽神殿大約一個多鈡




令住酒店提供既地圖
 西班牙語又出動
船開一个motor

















落船, 島上都好多 Hostal












3800m 起步, 高山症上山舉步艱難






















無 Tour guide都唔知邊個方向
估下估下








某人額頭大, 仲曬到面上黑色不均特別是額頭
只好帶 banner 遮住.
南美太陽真係勁!








上到高處乜都值得
Taquile Island 可以唔去,
太陽島靚好多!

島上沒汽車,驢子是運輸工具。















想行埋去影靚相
但有人係高山靚位上食煙, 放棄無行埋去.


對面遠處仲有月亮島   (Isla del Luna)







落山lu
就係去前面既碼頭
太陽島唔細,
我地只係去咗一邊









船家遙遠見到我地, 向碼頭泊岸
我地又揾路落山






終點太陽神殿 (Pilko Kaina)



















回到Copacabana
左邊有個 cave (無影),
見到有堆遊客.







的的喀喀湖對於原住民來說是聖湖,而太陽島更是神聖的地方。印加人傳說太陽是誕生於的的喀喀湖,而第一位印加王帝、第一位Manco曼科也是在這裡降生的,相傳他是太陽之子(猜想最初是自稱),從湖中出現後,第一個踏足的地方就是這島, 於是這島便被稱為太陽島,印加文明便是起源於這裡。
太陽島約住了八百戶人家,大部份從事耕作、魚業和旅遊業。島上生活原始。島上有超過八十個古蹟遺址,大部份都建於十五世紀的印加時期。於1989年,在湖底下發現了有古遺址。





6 comments:

  1. [今日好好天 , 差點錯過太陽島既美景!]
    哇!靚到唔識講野。

    你地好多日都好似好趕咁嘅?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lake titicaca 好天真係好靚
      係由頭趕到尾,我原先諗住唔去nazca 和 Easter island 就唔駛咁趕。團友話來到想去曬,雖然辛苦我都覺得值得
      好多人會skip 中間景點,例如Cusco 直接去la Paz 或 puno 去 la Paz,每程車程長,我就每日幾粒鐘的車程前往多D景點。 旅行團會去多國但會skip 中間D景點

      Delete
  2. 唔錯喎藍天白雲風景怡人
    無guide都自己識沿路行好叻無蕩失路,讚!!
    回來後係咪人人都晒黑咗?XXD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我係人地黑哂,我最多黑少少,只會紅和脫皮😅

      Delete
  3. 景色真的好靚,這裡是否高原地帶

    ReplyDelete
    Replies
    1. 由Cusco 到智利都是高原地帶,有團友頭痛了10几日。我地係飛去Cusco, 如果坐長途巴士可能好D

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"